۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷

فهرست شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد

فهرست شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد

اراک- اسامی ۱۱ نامزد مورد حمایت شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فخرالاسلام صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز فرصت ارزشمندی به وجود آمده تا با بصیرت، بینش و تعهد و با تحول در مسیر حکمرانی در راه اعتلای کشور و خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: توصیه و وصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را که در فکر معیشت و رفاه مردم باشیم را نباید فراموش کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری افرادی را باید انتخاب کرد که به نیازهای اساسی و زیربنایی توجه کنند و از دانش و تجربه لازم برخوردار باشند.

سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی ادامه داد: پس از انجام مراحل مصاحبه و امتیاز بندی و بررسی توانایی‌ها و برنامه‌های داوطلبین حضور در شورای شهر اراک، ۱۱ نفر از آنها انتخاب و در معرض انتخاب مردم قرار گرفتند.

فخرالاسلام تاکید کرد: لیست شورای وحدت نماد همدلی و وحدت است که باهم پیمان بسته‌اند که همه توان خود را صرف خدمت به مردم و برای آبادانی شهر اراک تلاش کنند.

وی تصریح کرد: از این ۱۱ نفر پیمان گرفته‌ایم که در جریان تبلیغات انتخاباتی با همدلی و وحدت حرکت کنند و پس از راه یابی به شورا نیز پاسخگوی مردم باشند و با حضور در مجامع عمومی در دسترس مردم قرار گیرند و به درد و دل مردم‌گوش داده و برای رفع مشکلات شهر و مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی در پایان اعلام کرد: اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت استان مرکزی بر اساس حروف الفبا به این شرح است:
هدی احمدلو، مرتضی احمدی نظم آبادی، داود ادیب پویا، اشرف بهادری، امیر حسنی، محمد سرایی، محسن سهرابی حسن قربانی، سید رضا قریشی، علی جعفر محصولی و محسن نجاتی.

کد خبر 5232033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسام IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      2 0
      این همه سال گذشته و هیچ تغییری در شهر اراک ن تنها نشده بلکه افول هم داشته.اراک از نظر گردشگری .زیرساخت گردشگری یا تفرجگاه یا مکانهای تفریحی هیچیییی ندارن.مردمشون جز رفتن با متراژ کردن خیابون اون هم فقط در دور میدونم باغ ملی چیزی برای تفریح ندارن.تابستانها هم جز اینکه مردم برن سمت روستاهای آباد اجداد
    • امیر IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      بنظرما دیک الان نیرو جوان باید میدان دار بشه شماها هرکاری تونستید که نتونستید انجام دادید بسه دیک