۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸

فرماندار اسلامشهر:

بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند

بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه بازرسان امین مردم و نظام برای پاسداری از آرای مردم هستند گفت: بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جلسه آموزش بازرسان انتخابات اسلامشهر که با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی و رئیس هیأت بازرسی استان برگزار شد اظهار داشت: همانگونه که مقام‌معظم رهبری فرمودند رأی مردم حق الناس است و همه ما وظیفه داریم امانت دار تک تک آرای مردم باشیم.

وی به اهمیت برگزاری توأم با آرامش انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و افزود: بازرسان انتخابات باید با اشراف کامل بر شرح وظایف و اختیاراتی که در شعب اخذ رأی دارند به برگزاری مطلوب روند رأی گیری کمک کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: بازرسان نباید دخالتی در روند اجرای رأی گیری داشته باشند و اگر قصوری در اجرای قوانین مشاهده کردند باید مراتب را به هیأت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان منتقل کنند.

مرسلپور گفت: بسیاری در تلاش هستند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند به همین خاطر انتخابات پیش رو نسبت به گذشته متفاوت است و حضور پرشور نیازمند تلاش و ایجاد فضای همدلی و وفاق است.

وی خاطرنشان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات اعم از نیروی انسانی و تجهیزات در اسلامشهر فراهم شده است.

کد خبر 5234033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha