۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

مدیرکل راهداری مازندران خواستار شد؛

ضرورت تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به مازندران

ضرورت تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به مازندران

ساری- مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی به استان منتقل شده است، خواستار تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی نجفی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری با توجه به اهمیت تأمین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان مازندران وارد شد.

وی با اظهار اینکه برای حمل ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی حدود ۲۴ هزار دستگاه کامیون فعالیت داشتند، از شرکت‌های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران سریع‌تر اقدام دهند.

وی افزود: در حال حاضر تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی موردنیاز دامداران ضروری است لذا شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام دهند و این اجازه به آنها داده می‌شود تا بارنامه انتقال محموله‌ها را از مبدا بندر امام به مقصد استان را خودشان صادر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه با اشاره به وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان گفت: حدود ۱۸ هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ هزار نفر راننده حرفه‌ای با ۱۳۲ شرکت و مؤسسه حمل و نقلی کار جابجایی انواع کالاها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالاهای مورد نیاز مردم همت گمارده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان داشتیم، انتظار می‌رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

کد خبر 5251124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha