۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۹:۳۵

توسط انتشارات سروش؛

قصه «هشت موش کور باهوش» منتشر شد/اثری از نویسنده و تصویرگر اتریشی

قصه «هشت موش کور باهوش» منتشر شد/اثری از نویسنده و تصویرگر اتریشی

کتاب «هشت موش کور باهوش» نوشته اروین موزر با ترجمه منوچهر صادق‌خانجانی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «هشت موش کور باهوش» نوشته اروین موزر به‌تازگی با ترجمه منوچهر صادق‌خانجانی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

داستان این‌کتاب درباره هشت موش کور است که خانه‌ خود را به خاطر سیلاب از دست می‌دهند و با ساخت یک کَلَک، در مسیر رودخانه حرکت می‌کنند و برای زندگی خود چمن‌زاری را در حاشیه‌ جنگل پیدا می‌کنند؛ اما این تازه آغاز ماجرای آنان است...

اروین موزر نویسنده و تصویرگر اتریشی است که عموما با مجموعه «ماجراهای مانوئل و دیدی» شناخته می‌شود. او متولد سال ۱۹۵۴ و درگذشته به سال ۲۰۱۷ است. کتاب «هشت موش کور باهوش» او هم برای کودکان گروه سنی ۹ تا ۱۱ سال در چهار فصل با عناوین زلزله، سفر، روباه و یوزپلنگ نوشته شده است. در این‌داستان، هشت موش کور خانه‌ خود را به خاطر سیلاب از دست می‌دهند و با ساخت یک کَلَک، در مسیر رودخانه حرکت می‌کنند و برای زندگی خود چمن‌زاری را در حاشیه‌ جنگل پیدا می‌کنند. اما در ادامه با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند چون حیوانات جنگل برای خود حق و حقوقی قائل‌اند و با آن‌ها دعوت می‌کنند. در نتیجه موش‌های کور باید مشکلات خود را با هوش و درایت‌شان حل کنند.

این‌کتاب با ۸۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5262067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha