۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۳

فرماندار سنقر و کلیایی:

۳۰۰ میلیارد ریال به ۶۷ طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد

۳۰۰ میلیارد ریال به ۶۷ طرح عمرانی سنقر و کلیایی اختصاص پیدا کرد

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ۶۷ طرح عمرانی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ۶۷ طرح عمرانی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: این اعتبارات در حوزه‌های حمل و نقل و راهداری، شهرسازی، انرژی، کشاورزی، روستایی، گردشگری، آب و فاضلاب، بهداشت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و حوزه فرهنگی است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مدیران این شهرستان باید تمام توان خود را در مدیریت و برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های عمرانی برای جذب کامل اعتبارات در سال جاری به کار بگیرند.

مرتضوی تصریح کرد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته اعتبارات سال جاری شهرستان سنقر و کلیایی نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی جذب سرمایه گذاری برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان را ضروری دانست و افزود: مدیران شهرستان سنقر و کلیایی باید این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

کد خبر 5265520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 0
      تکلیف پتروشیمی سنقر به کجا ختم شد ؟؟؟؟؟