۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

فرماندار اشتهارد:

طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه کرج به اشتهارد با کندی مواجه است

طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه کرج به اشتهارد با کندی مواجه است

اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه کرج به این شهرستان با کندی مواجه است و باید این مشکل را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک ظهر سه‌شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اشتهارد که با حضور ناصری معاون برنامه و بودجه استان البرز، نمایندگانی از سوی وکلای مردم در مجلس و همچنین مدیران آبی شهرستان و شرکت شهرک‌ها در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: آب و تأمین منابع آبی پایدار برای شهرستان اشتهارد یکی از اولویت‌های مهم و شاید مهمترین اولویت‌ها نسبت به موارد دیگر باشد.

وی بیان کرد: تأمین منابع آبی از هر جهت و به هر صورتی که امکان داشته باشد باید صورت بگیرد تا بتوانیم منابع آب پایداری را برای شهرستان اشتهارد فراهم کنیم و مردم و صنعتگران در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: رایزنی‌ها در خصوص برطرف کردن مشکلات موجود در اجرای طرح پروژه انتقال پساب تصفیه‌خانه کرج در حال انجام است و در تلاش هستیم علت یا عوامل مؤثر در توقف و یا کندی پیشرفت این پروژه شناسایی و برطرف شود.

وی با اشاره به حساسیت‌های موجود در بخش صنعتی شهرستان اشتهارد متذکر شد: تکمیل و تأمین زیرساخت‌های صنعتی هم جزو مهمترین اولویت‌های توسعه‌ی شهرستان است و افزایش ۱۳ درصدی اعتبارات در این بخش می‌تواند به بهینه‌سازی خدمات به صاحبان صنایع کمک کند.

کد خبر 5266917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha