۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۸

فرماندار کرمانشاه:

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کرمانشاه نگران کننده است

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کرمانشاه نگران کننده است

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به شیوع موج پنجم کرونا در کرمانشاه گفت: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کرمانشاه نگران کننده است.

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرمانشاه در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته و آمار مبتلایان در کرمانشاه در حال افزایش است.

وی افزود: طی روزهای گذشته تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به راهکار کنترل موج پنجم کرونا در کرمانشاه، تصریح کرد: بهترین راهکار برای کنترل موج پنجم ویروس کرونا در کرمانشاه افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حضور در تجمعات است.

رنجبر بیان کرد: فرایند واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه در حال انجام بوده اما افرادی که واکسن را دریافت کردند نباید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه باشند.

وی با اشاره به نحوه فعالیت رستوران و تالارها خاطر نشان کرد: رستوران‌ها و مکان‌های فروش مواد غذایی باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند و در صورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار کرمانشاه گفت: حضور مردم در آرامستان و مراسم ختم باید کاهش پیدا کند و دستورالعمل‌های لازم به شهرداری ابلاغ شده و در صورت وخیم‌تر شدن شرایط کرونایی درب آرامستان بسته خواهد شد.

رنجبر تصریح کرد: ورود و خروج از و به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع بوده و پلیس راهور با متخلفان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5276512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha