۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

رفع مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران ضروری است

رفع مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران ضروری است

یاسوج- مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران، آن گونه که شایسته خبرنگاران باشد، توجه نشده و رفع این مشکلات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، فخرالدین رضایی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت شغل خبرنگاران و فعالان رسانه ای، باید بیش از گذشته به این قشر توجه شده و مشکلات آنها مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در همه لحظات سختی که بر جامعه می گذرد، خبرنگاران نیز حضور دارند و در کنار مردم هستند، گفت: بسیاری از خبرنگاران دارای مشکلات مختلفی در شغل خود هستند و در طول سال به دلیل حضور در حوادث و رویدادهای مختلف و یا با تولید و انتشار اخبار گوناگون دارای خاطرات ارزشمندی هستند.

رضایی اظهار داشت: به منظور پاسداشت زحماتی که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان متحمل شده و برای اطلاع رسانی در ایام، مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف در حال تلاش و کوشش هستند مسابقه خاطره نویسی، در خصوص تجربه‌های تلخ و شیرین آن‌ها از کار خبرنگاری برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در بخشهای سبک زندگی اصحاب رسانه، لحظات تلخ و شیرین خبرنگاری و کار رسانه، زندگی با اصحاب رسانه، تولید اخبار اثربخش و افتخارآمیز، جنگ نرم در رسانه و فضای مجازی و امیدآفرینی و اقدامات خیرخواهان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را در این بخشهار ارسال کنند.

کد خبر 5276775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha