۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶

رکوردشکنی‌های کرونا در خوزستان ادامه دارد؛

بستری ۲۶۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان

بستری ۲۶۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان

اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در خوزستان به ۲ هزار و ۶۴۵ بیمار رسیده که یک رکورد در استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد ابول نژادیان پیش از ظهر امروز با بیان اینکه مجموع بیماران کرونایی بستری در خوزستان به ۲ هزار و ۶۴۵ بیمار رسیده که یک رکورد در استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۵۲۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند و هشت هزار و ۹۹۰ نفر به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

وی با تأکید بر اینکه روند شیوع بیماری کرونا در خوزستان همچنان صعودی است و کادر درمان استان بیش از توان خود در حال خدمات‌دهی به مردم هستند، افزود: بیمارستان‌های خصوصی از دیروز کار پذیرش بیماران کرونایی را شروع کردند و اکنون همه بیمارستان‌های استان عملاً درگیر کرونا هستند و با حداکثر توان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در ادامه از افزایش تخت‌های بستری - تأمین مخزن ۱۰ تنی اکسیژن و یک دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان شهرستان شوش خبر داد.

ابول نژادیان در خصوص وضعیت بیمارستان شوش بیان کرد: در بازدید از بیمارستان نظام مافی مخزن ۱۰ تنی اکسیژن برای این بیمارستان تأمین شد؛ همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر حداکثر تا دو روز آینده به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی گفت: دیگر مشکل بیمارستان نظام مافی کمبود تخت بستری بود که با هماهنگی انجام شده تعدادی تخت از اهواز به شوش در حال انتقال است و در دو روز آینده یک بخش جدید دیگر در بیمارستان شوش راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 5284504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha