۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۹

همزمان با هفته دولت؛

۲۵ پروژ عمرانی در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی می شود

۲۵ پروژ عمرانی در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی می شود

ورامین- فرماندار ورامین از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژه ها ۳۰۱ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه‌های مورد افتتاح و بهره برداری طی هفته دولت از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای این پروژه‌ها ۳۰۱ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کاغذلو با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه‌ها، برای ۵۹۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود گفت: از جمله پروژه‌هایی که طی این ایام در شهرستان ورامین افتتاح می‌شود شامل مدرسه خیر سازی ۶ کلاسه روستای احمدآباد وسط، مدرسه ۶ کلاسه روستای محمدآباد عرب‌ها و مدرسه ۳ کلاسه روستای علی‌آباد و خانه بوم‌گردی روستای خاوه است.

وی عنوان داشت: پروژه‌های در نظر گرفته شده در حوزه‌های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، شهرداری، راهداری، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش است که در طول ایام هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرماندار ورامین افزود: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار تیپ و قطره‌ای، گلخانه کشت توت‌فرنگی و سبزی و صیفی، پرورش بوقلمون گوشتی، افتتاح کارخانه لی استر، رنگرزی پارچه، تولید سرب، تولید درب و پنجره، لوازم یدکی خودرو، بهره برداری از شهربازی بوستان ۱۵ خرداد، بهسازی بوستان ۱۵ خرداد، افتتاح فاز نهایی کمربندی جنوبی ورامین و اجرای طرح و بهسازی معابر روستایی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح ورامین در هفته دولت است.

کد خبر 5289438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha