۴ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۴

نماینده مردم ایلام در مجلس:

کمبود واکسن کرونا و امکانات پزشکی در ایلام فاجعه است

کمبود واکسن کرونا و امکانات پزشکی در ایلام فاجعه است

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه کمبود واکسن کرونا و امکانات پزشکی در ایلام فاجعه است، گفت: وزارت بهداشت باید استان ایلام را به شکل جدی مورد توجه قرار دهد.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت فوت ۱۱ نفر بر اثر بیماری مرگبار کرونا طی ۲۴ ساعت، افزود: وضعیت نگران کننده سلامت مردم در استان ایلام باعث شده به همراه سایر نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای کمک به مردم استان و شرایط سخت کرونایی به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه کمبود واکسن و امکانات و تجهیزات بیمارستانی در استان ایلام و همچنین عدم رعایت پروتکل‌ها در حال ایجاد یک فاجعه در استان است.

نماینده ایلام اضافه کرد: وزارت بهداشت باید استان ایلام را به شکل جدی مورد توجه قرار دهد و وزیر جدید باید تمام تلاش خود را برای مدیریت این وضعیت مرگبار به کار گیرد.

وی اضافه کرد: ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اسرع وقت نیازمندی‌های خود را اعلام و اینکه باید تحرک و تلاش بیشتری داشته باشند و از همه دستگاه‌ها درخواست مساعدت کنند.

فلاحی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید هلال احمر کشور با تمام توان وارد عمل شود، افزود: نمایندگان استان برای ایجاد شرایط بهینه پیگیر امور هستند.

وی تصریح کرد: در این رابطه با جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایزنی صورت گرفته و قرار شد واکسن و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای استان ایلام ارسال شود.

فلاحی در پایان گفت: از مردم خواهش می‌کنیم وقتی امکانات لازم در اختیار نداریم، حداقل خودشان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

کد خبر 5289625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha