۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

در قالب تفاهم‌نامه با انجمن سینمای جوان انجام می‌شود؛

آموزش عکاسی و فیلم‌سازی به اعضای هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری

آموزش عکاسی و فیلم‌سازی به اعضای هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- داوطلبان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در قالب تفاهم‌نامه مشترک با انجمن سینمای جوان استان آموزش عکاسی و فیلم‌سازی می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه همکاری مشترک جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با انجمن سینمای جوان استان، در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی سازمان جوانان، با حضور معاون امور جوانان و روسای ادارات این معاونت با مسئولان انجمن سینمای جوان منعقد شد.

کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به امر مهم ترویج فرهنگ داوطلبی و استفاده از فضای رسانه به‌عنوان بازوی اصلی در فعالیت‌های بشردوستانه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر، گسترش همکاری‌های آموزشی، اجتماعی و امدادی از اهداف اصلی این تفاهم مشترک بود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مشترک هردو نهاد در راستای توانمندسازی جوانان استان در این حوزه و همکاری در ارائه خدمات آموزشی با برگزاری دوره‌های متعدد، از مهم‌ترین مسائل موردنظر در این همکاری مشترک است.

خیری افزود: برگزاری این کلاس‌ها در سه محور آموزشی عکاسی، آموزش فیلم‌نامه‌نویسی و دوره تعاملی فیلم‌سازی است که اعضای جمعیت هلال‌احمر با تخفیف ویژه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه می‌تواند در فعالیت‌های اجتماعی جمعیت هلال‌احمر بسیار کمک‌کننده باشد و برای ترویج فرهنگ داوطلبی باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم چراکه کار داوطلبانه امکان دفاع از ارزش‌های انسانی را فراهم می‌کند.

کد خبر 5295779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha