۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

معاون توسعه، مدیریت و سرمایه استانداری فارس عنوان کرد؛

اقدام موثر آبفا در اجرای تصفیه خانه شرق صدرا

اقدام موثر آبفا در اجرای تصفیه خانه شرق صدرا

شیراز- معاون توسعه، مدیریت و سرمایه استانداری فارس گفت: آبفای شیراز در زمینه اجرای زیر ساخت‌ها واحداث  تصفیه خانه در شرق شهر صدرا اقدام موثری انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدعلی افکاری سه شنبه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا که به اتفاق محمدعلی شهسواری، رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد و بهمن بهروزی، مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران آبفا شیراز در جریان عملکرد اجرایی تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه قرار گرفت.

وی ضمن خرسندی از این پروژه زیست محیطی گفت: در زمینه اجرای زیر ساخت‌ها، آبفای شیراز پیشرفت های‌بسیار خوبی داشته و احداث این تصفیه خانه خدمت بزرگی به مردم صدرا بوده است.

افکاری اذعان داشت: با احداث تصفیه خانه شرق صدرا بخش زیادی از مشکلات دفع فاضلاب در این شهر جدید برطرف شده است.

در ادامه مدیر عامل آبفای شیراز نیز اظهار داشت: پساب حاصل از تصفیه فاضلاب این تصفیه‌خانه برای مصارف آبیاری درباغات و باغ شهرهای مجاور مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

بهمن بهروزی تصفیه خانه شرق صدرا را یکی از تصفیه خانه‌های مدرن با تجهیزات پیشرفته معرفی کرد و افزود: تصفیه خانه‌ها، فاضلابی را که تهدیدی برای محیط زیست محسوب می‌شود را به فرصت برای تبدیل می‌کنند.

وی گفت: تصفیه‌خانه مدرن صدرا با ظرفیت ۱۳ هزار متر مکعب در شبانه روز از پیشرفته‌ترین تصفیه خانه‌ها در کشور است و پساب با کیفیت این تصفیه‌خانه برای مصارف فضای سبز و صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز با اذعان بر اینکه ظرفیت تصفیه و تولید پساب تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا ۱۳ هزار متر مکعب در شبانه روز است، بیان داشت: این پروژه زیست محیطی توسط شرکت آبفای شیراز وبا همکاری شرکت شهرهای جدید و شهرداری صدرا اجرایی و تقدیم مردم شهر صدرا شد.

کد خبر 5298924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha