۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۳:۲۹

در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛

تزریق بیش از ۶۵ هزار دُز واکسن کرونا در دورود

تزریق بیش از ۶۵ هزار دُز واکسن کرونا در دورود

دورود- فرماندار دورود از تزریق ۶۵ هزار و ۲۷۶ دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: تعداد ۶۵ هزار و ۲۷۶ دوز واکسن کرونا بر اساس اولویت وزارت بهداشت و درمان در شهرستان دورود تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۴ هزار و ۴۹۲ نفر دوز نوبت اول و ۲۰ هزار و ۷۷۵ نفر دوز نوبت دوم خود را تزریق کرده اند.

فرماندار دورود افزود: دریافت کنندگان واکسن در شهرستان ۳۳ هزار و ۴۷ نفر مرد و ۳۲ هزار و ۲۲۰ نفر زن بوده اند

دریکوند با بیان اینکه حدود ۷۰ پایگاه در سطح شهرستان دورود آماده تزریق واکسن هستند افزود: ۱۳ پایگاه بهداشتی شهری، سه مرکز تجمیعی شامل مرکز شهید سلیمانی سپاه، مصلی نمازجمعه و حسینیه راه آهن، ۷ مرکز بهداشتی شهرستان و ۴۷ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان آمادگی تزریق روزانه واکسن را به گروه‌های هدف دارند.

وی اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در دورود همچنان قرمز است و ممکن است آبان ماه با پیک بعدی این بیماری مواجه شویم.

فرماندار دورود، واکسیناسیون حداکثری را بهترین راه مقابله با بیماری کرونا دانست و عنوان کرد: مردم همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و عدم حضور در تجمعات را مد نظر قرار دهند.

دریکوند تصریح کرد: خواهش ما از جامعه هدف تزریق واکسن کرونا این است که در اسرع وقت به مراکز اعلام شده مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند زیرا یکی از راه‌های پیشگیری از حاد شدن بیماری و فوت فرد دریافت دو دوز واکسن است.

وی با بیان اینکه ما در دورود می‌توانیم روزانه تا ۱۰ هزار دوز واکسن را تزریق کنیم افزود: هم اکنون وضعیت موجودی واکسن در دورود مطلوب است.

فرماندار دورود از زحمات بی وقفه کادر بهداشت و درمان، ادارات و همچنین سپاه ناحیه شهرستان که در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در امر واکسیناسیون همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

دریکوند ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی صمیمانه مردم بافرهنگ شهرستان دورود و تلاش بیش از پیش مسئولین و افزایش میزان واکسیناسیون شاهد کاهش میزان مبتلایان در سطح شهرستان باشیم.

کد خبر 5303297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha