۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰:۲۴

آقا تهرانی:

بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به ۳.۵ درصد رسیده است

بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به ۳.۵ درصد رسیده است

ری- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه قبلا بودجه فرهنگی کشور نیم درصد بوده است گفت: بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به ۳.۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فرهنگی، تاریخی و ورزشی شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زیارت حضرت عبدالعظیم در ری همانند زیارت امام حسین در کربلا است اظهار داشت: امروز توفیقی بود که در شهرستان ری حضور پیدا کنیم و کمیسیون فرهنگی به ۳ قسمت تقسیم شد و بخش‌های علمی و میراث فرهنگی و ورزش مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

آقا تهرانی با اشاره به اینکه مردم حق زیادی به گردن مسئولان دارند گفت: رسیدگی به مردم کوخ نشین و کسانی که کم برخوردار هستند و دارای استعداد زیادی هستند در اولویت قرار دارد و باید به آنان رسیدگی شود و امروز آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت دیده شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردا در مجلس جمع بندی کلی در زمینه بازدید امروز خواهیم داشت افزود: وقتی بازدیدها نتیجه داشته باشد مردم می‌دانند وقتی نمایندگان در جمع آنان حاضر می‌شوند برای خدمت است و مشکلات آنان را رفع خواهند کرد.

وی گفت: دولت جدید با مردم و مسئولان همراه است و کمیسیون با وزرا در ارتباط است و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد شد و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به صورت مستقیم با سه وزیر ورزش و جونان، میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت ارشاد موارد را در میان خواهند گذاشت.

آقا تهرانی در خصوص بودجه فرهنگی اظهار داشت: بودجه فرهنگی کشور در سال‌های گذشته نیم درصد از کل بودجه بود که در این دوره این عدد به سه و نیم درصد رسیده است.

کد خبر 5304215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha