۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

فرماندار نهاوند:

آبادانی نهاوند در دوره پنجم شورا نتیجه تلاش همه مسئولان است

آبادانی نهاوند در دوره پنجم شورا نتیجه تلاش همه مسئولان است

همدان - فرماندار نهاوند گفت: عمران و آبادانی شهر در دوره شورای پنجم و شهردار سابق را نتیجه تلاش همه مسئولان و همکاری شهروندان می‌دانم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری صبح امروز در آئین معارفه شهردار نهاوند احترام به نظر شورای شهر در انتخاب مجید یوسفی نوید به عنوان شهردار جدید را ارج نهادن به نظر مردم دانست و اظهار کرد: کمک به شهردار و حمایت از آن یک ضرورت است که امید می‌رود از فرصت‌هایی که شهر نهاوند در راستای توسعه و پیشرفت دارد حداکثر بهره‌وری شود.

وی در ادامه افزود: اجرای طرح‌های خدماتی، عمرانی و بهداشتی در شهر نهاوند نیاز به برنامه ریزی و تعامل بین مجموعه مدیریت شهری دارد که باید بر اساس خواسته و مطالبات مردم تلاش شبانه‌روزی شود.

ناصری ادامه داد: کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم و در انتخاب شهردار جدید با استاندار و یوسفی نوید اتمام حجت کرده‌ام که تمام وقت در شهر نهاوند اسکان داشته باشند و پروازی نباشند چون مطالبه مردم است و با اصحاب رسانه و خبرنگاران تعامل و ارتباط داشته باشند و از انتقادات آنها جهت توسعه شهر بهره بگیرند.

فرماندار نهاوند در ادامه اظهار داشت: حسین پور شهردار سابق نهاوند عملاً ثابت کرد که پای کار است و در پروژه‌های بزرگ شهر حضور موفق و اثرگذاری داشت. شهردار سابق و شورای پنجم از آبرو و اعتبار خود برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهر هزینه کردند که نتیجه آن رضایت مردم و توسعه شهر بود.

مجید درویشی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در آئین معارفه شهردار جدید نهاوند گفت: گفته‌های فرماندار نهاوند را کاملاً درک و تأیید می‌کنم وقتی پروژه‌های ۲۰ ساله در ۳ سال اجرا و به اتمام می‌رسد قطعاً نشان از وحدت و تعامل در این شهر است.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد حسین پور شهردار سابق هم قدردانی و تشکر ویژه داریم و اقدامات بزرگ وی هرگز فراموش نمی‌شود افزود: پروژه‌هایی مثل چهارباغ، بام نهاوند، پیاده راه سعدی هرگز از حافظه‌ی ما و مردم و تاریخ این شهر فراموش نخواهد شد.

درویشی با بیان اینکه سابقه حضور در شهر نهاوند به عنوان شهردار را داشته‌ام، ادامه داد: اقدامات انجام شده توسط شورای پنجم را قابل تقدیر می‌دانیم و برای آن درخواست تشویق نیز کرده‌ایم.

وی افزود: پیشینه و تاریخ نهاوند می‌طلبد که پروژه‌های خاص و ماندگار برای شهر اجرا شود و اولویت فقط آسفالت و جدول‌گذاری نیست.

درویشی با بیان اینکه بام نهاوند و پیاده راه سعدی با چهره قبلی آن را که دیده‌ایم اصلاً قابل قیاس نیست و باید در این راستا حرکت کرد، ادامه داد: برای درآمد پایدار به عوارض‌های دریافتی از مردم نمی‌شود کفایت کرد و به اجرای کارهای بزرگ و سرمایه گذاری بخش خصوصی باید پرداخت.

کد خبر 5305657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha