۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۵

فرمانده انتظامی گلستان:

پیوست امنیتی برای طرح های شهری در نظر گرفته شود

پیوست امنیتی برای طرح های شهری در نظر گرفته شود

گرگان- فرمانده انتظامی گلستان گفت: باید پیوست امنیتی برای تمام پروژه ها در نظر گرفته شده و قبل از شروع طرح نظر پلیس را هم پرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر عصر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در سنوات اخیر همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و شورا و شهرداری گرگان وجود داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: باید پیوست امنیتی برای تمام پروژه ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به برخی از اتفاقات در تفرجگاه‌ها، گفت: وضعیت النگدره برازنده شهر گرگان نیست و ما هم برخورد قهری و انتظامی را مناسب نمی‌دانیم لذا لازم است نهادهای فرهنگی در این زمینه اقدامات و وظایف خود را انجام دهند.

فاضل دادگر همچنین به برخی از ترددها و رفتارهای نابهنجار شبانه توسط برخی از خودروها اشاره کرد و افزود: ۵۰ دستگاه خودرو که با دستکاری در اگزوز آسایش شبانه شهروندان را خدشه‌دار می کردند، توقیف شدند.

وی با بیان اینکه دوربین های نظارتی برای کنترل باید در سطح شهر افزایش یابد، تاکید کرد: نباید تصمیمی گرفته شود که زایش مسائل اجتماعی را به همراه داشته باشد و باید در هر طرح و پروژه نظر پلیس را هم پرسید.

رئیس پلیس آگاهی گلستان هم در این جلسه گفت: باید کارت به دستان و ویلاهای اجاره ای در سطح شهر ساماندهی شوند زیرا این فضاهای غیرمجاز سبب می شوند افراد غریبه به راحتی در شهر تردد کرده و افزایش سارقان غیربومی را شاهد هستیم.

سرهنگ مجتبی مروتی اضافه کرد: همچنین باید مرکزی برای نگهداری زباله‌گردهای ایجاد شده تا چهره شهر خدشه دار نشود.

کد خبر 5323449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha