۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها

ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران آسیب شناسی، ناکارآمدی شورا و شهرداری و راهکارهای پیشگیری از فساد را در این نهادها ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر ساری با گرامیداشت هفته وحدت از اعضای شورا خواست تا از سرنوشت برخی پیشینیان عبرت گیرند و افزود: پایان عزتمندانه مسئله بسیار مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی باتاکید براینکه پایان عمر مدیریتی و خدمت باید عزتمندانه و آبرومندانه باشد، اظهار داشت: اعضای شورای شهر محصول انتخاب وگزینش شهروندان هستند و باید در خدمت به خلق و مردم و ساختن شهر تلاش کرد.

وی با عنوان اینکه هر یک از اعضای شورا در انتخابات شعارهایی درنظر گرفتند، اظهار داشت: نظارت بر شورا براساس شرح وظیفه و شعارها امری مهم به شمار می‌رود.

آیت الله لائینی آسیب شناسی شورا و شهرداری را لازم دانست و گفت: باید مشکلات فراروی شهرداری‌ها بررسی و دلایل نارضایتی تراشی و بروز روزنه‌های فساد و انحراف را پایش کرد.

امام جمعه ساری همچنین از اعضای شورای شهر خواست تا راهکارهای پیشگیری از فساد و انحراف را در شهرداری ارائه دهند و گفت: اقدامات و راهکارها برای پیشگیری از لغزش در شورا مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نگاه منفی مردم به برخی شوراها و شهرداری‌ها یادآور شد: سه هزار نیرو در شهرداری مازاد هستند و باید بررسی شود چه کسانی این نیروهای مازاد را به شهرداری تحمیل کردند.

وی تبعیت از قانون و مقررات را در کار شورایی و شهرداری لازم دانست و از اعضای شورای شهر ساری خواست تا به حق و حقوق یکدیگر احترام گذارند.

کد خبر 5331242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha