۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

وحدت اسلامی عامل شکست دشمن/ علامه حسن زاده مدافع ولایت بود

 وحدت اسلامی عامل شکست دشمن/ علامه حسن زاده مدافع ولایت بود

آمل- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، توجه به بازسازی و توسعه ساختار فرهنگی کشور را ضروری دانست و گفت: وحدت اسلامی اصلی ترین عامل شکست دشمن در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر سه شنبه در نهمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان در حسینیه روستای ایرا، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و باید برای توسعه و بازسازی ساختار فرهنگی کشور برنامه ریزی داشت.

وی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در اولین دیدار با اعضا هیئت دولت سیزدهم نسبت به برنامه ریزی و توجه به حوزه‌های فرهنگی و به ویژه ساختار فرهنگی کشور بیاناتی داشتند و باید برای رفع دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب همه تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در منطقه و ایجاد تفرقه وو نفاق بین امت اسلامی، افزود: امروز اصلی ترین عامل شکست دشمن در منطقه وحدت برخی کشورها و امت‌های اسلامی است و قطعاً این وحدت حول محور نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بیشتر خواهد شد و تمامی نقشه‌های شوم دشمنان با شکست روبرو خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه ذوفنون آیت الله حسن زاده آملی و اهمیت برگزاری اربعین این عالم سالک و توحیدی، تصریح کرد: منطقه ایرا مرکز رفت آمد و مرکز فرهنگی و دینی در کشور خواهد شد و هدف ما حضور ما در این منطقه برای کمک گرفتن از این شخصیت برای فعالیت‌های دینی است.

شکریان در ادامه تاکید کرد: اربعین علامه مراسم‌های مختلفی در سراسر استان برگزار خواهد شد و باید هماهنگی با مسئولان و ائمه جمعه سراسر استان برای برگزاری هرچه بهتر اربعین علامه حسن زاده آملی برنامه ریزی شود و نسبت به آثار علامه و معرفی و تبلیغ آن تلاش کرد.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران، ادامه داد: علامه حسن زاده (ره) غیر از جایگاه علمی و عرفانی عالم انقلابی، و مدافع ولایت فقیه و امامین انقلاب بود و علامه حسن زاده آملی (ره) در مسائل علمی، عملی، سیاسی و فرهنگی جامعیت دارد وظیفه ما نسبت به این شخصیت بسیار سنگین است و باید ابعاد مختلف زندگی این شخصیت بزرگ تبیین شود.

حجت الاسلام شکریان امیری به فرازی از توصیه‌های علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: طبق فرمایش ایشان باید قدر این رهبری و ولی فقیه را دانست ومقام معظم رهبری هم در مورد این شخصیت فرازهای بلندی دارد و پند نامه‌های علامه حسن زاده آملی یکی از آثار قابل تأمل و زیباست.

کد خبر 5331351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha