۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

کارشناس هواشناسی:

بارش‌ها در اصفهان تا یکشنبه ۱۶ آبان ادامه دارد

بارش‌ها در اصفهان تا یکشنبه ۱۶ آبان ادامه دارد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز یکشنبه ۱۶ آبان خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش‌های کمتر از یک میلی‌متر در فریدونشهر و بوئین و میاندشت و چادگان در شبانه روز گذشته به ثبت رسید اما از صبح امروز بارش‌ها در مناطق غرب، جنوب، شمال استان آغاز شده که آمار آن متعاقباً اعلام می‌شود.

وی افزود: بارش باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال و شرق و وزش باد به نسبت شدید همراه با گردو خاک در مرکز اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستان استان ازجمله شهرستان سمیرم خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و لغزندگی جاده‌ها محتمل است ضمن اینکه روز شنبه هوای بسیاری از مناطق استان مه آلود خواهد بود.

هنرمند با بیان اینکه دما بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5343863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha