۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۴۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از توان نیروهای کارآمد و جهادی در لرستان

ضرورت بهره گیری از توان نیروهای کارآمد و جهادی در لرستان

خرم‌آباد-مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه افراد کارآمد، جهادی و میدانی باید بار زحمت امور را به دوش بگیرند، گفت: نیروهای انقلابی می‌توانند اتفاقات مبارکی را در استان رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی قدرتی شامگاه چهارشنبه در همایش فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه این جمع می‌تواند مصداق آن کلام نورانی حضرت آقا در دیدار با مسئولان فرهنگی باشد که فرمودند «هرچه زمان می‌گذرد اجتماع اصحاب حق را واجب تر و فوری‌تر احساس می کنم»، اظهار داشت: این اتحاد و انسجام و همبستگی این جمع هست که خیلی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را توانسته منتج به نتیجه کند.

وی با بیان اینکه یکی از خیرات بسیار با ارزش و قابل وصف این جمع، استقرار دولت مردمی در کشور و در لرستان است؛ تصریح کرد: آقای رئیسی خیلی امید دارند به جوانان و آینده را روشن می‌بینند؛ در سخنان خود هم تاکید دارند بر اینکه از جوانان مؤمن و انقلابی استفاده شود؛ جمله‌ای ایشان وام گرفته بودند از صحبت‌های رهبر انقلاب با عنوان «جوان تحول خواه» که خودش تحول گرا است و باید از توان آنها استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به تحول دارد، نیاز به یک تحول بصیرتی داریم؛ افزود: جمع امروز یک جمع متحد است، از همه احزاب دعوت شده و بیش از ۵۰ حزب اصولگرا در استان وجود دارد که از همه برای حضور در نشست امروز دعوت کرده‌ایم؛ این جمع متحد و ایمانی و منسجم است که می‌توانند اتفاقات خوبی در استان و کشور رقم بزنند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه این عزیزان دغدغه دارند نسبت به استان و کشور، دغدغه دارند نسبت به اتفاقات مبارکی که قرار است در استان بیفتد؛ گفت: دوستان دغدغه زمان را دارند؛ دغدغه نسبت به اینکه انتصابات از جهت زمانی جلوتر بیفتد که انشالله بعد از سفر آقای رئیسی به استان این امر یک مقدار سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی ادامه داد: دغدغه این جمع همان دغدغه‌هایی است که در لسان رهبر انقلاب است، اینکه افراد کارآمد، جهادی و میدانی و کسانی که بتوانند در کف جامعه بگردند و مسائل را احصا کنند و به دنبال حل آن باشند، بار زحمت کارها را به دوش بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این جمع در نشست‌های بعدی و برنامه‌های بعدی بنا دارند کارها و فعالیت‌های خوبی داشته باشند؛ گفت: برنامه‌های سالانه و فصلی با محورهای معرفتی، فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده تا نیروهای انقلابی بتوانند در وادی نرم افزاری هم در استان مثمر ثمر باشند.

کد خبر 5348966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha