۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۲۳

مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی:

امروزه با دیدگاه‌ها و افکار سنتی شهر اداره نمی‌شود

 امروزه با دیدگاه‌ها و افکار سنتی شهر اداره نمی‌شود

بناب- مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: امروزه مدیریت شهری با چالش‌های زیادی روبرو بوده و با دیدگاه‌ها و افکار سنتی شهر اداره نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور طالب پور عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر خوشه مهر با بیان اینکه توزیع ناعادلانه ثروت مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی را به وجود آورده است؛ اظهار کرد: شهر بناب نیز با این پدیده دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه برای مدیریت شهری به داشتن مدیران باتجربه نیازمند است؛ تصریح کرد: امروزه دیگر با دیدگاه‌های سنتی و افکار سنتی نمی‌شود شهر را اداره کرد و باید با بالابردن دانش و اطلاعات خود انتظارات مردم را برآورده کنیم.

مدیرکل امور شهر و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها مشارکت‌های مردمی حرف اول را می‌زند و اگر مردم را در اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری با خود همراه کنیم، قدم‌های خوبی را در توسعه و عمران و آبادانی شهر خواهیم برداشت.

طالب پور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۳۰ ماهه یوسف زاده شهردار سابق خوشه مهر، پرویز کشاورز را به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد.

شورا و شهرداری از سیاسی کاری دوری کنند

فرماندار بناب نیز گفت: شورا و شهرداری باید به دور از سیاسی کاری و جناح بازی تنها به فکر خدمت به مردم و توسعه و عمران و آبادانی شهر باشند.

شهریار فتحی با بیان اینکه روند ادامه دار قطار توسعه شهر خوشه مهر به تعامل و همدلی بین شورا و شهرداری بستگی دارد؛ اظهار کرد: وجود همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر خوشه مهر با انتخاب شهردار خود را نشان داد و امیدواریم این فضای همدلی همچنان در شهر خوشه مهر تداوم یابد.

 امروزه با دیدگاه‌ها و افکار سنتی شهر اداره نمی‌شود

وی خاطرنشان کرد: خود را موظف به حمایت از شورا و شهرداری می‌دانیم و تا زمانی که در راستای خدمت به مردم قدم برمی دارند، موظف به حمایت هستیم ولی در غیر این صورت در برابر هرگونه بی قانونی از طرف هرکسی که باشد، خواهیم ایستاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب شوراها را برآمده از رأی مردم دانست و تصریح کرد: باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند و گرنه مردم فرق افرادی را که تلاش می‌کنند با کسانی که عکس یادگاری برای انتشار در فضای مجازی می‌گیرند، به خوبی تشخیص می‌دهند.

فتحی از شورای اسلامی و شهردار خوشه مهر خواست شهر را به گونه مدیریت کنند که بالای شهر و پایین شهر وجود نداشته باشد و توسعه نیز به صورت متوازن اتفاق بیفتد.

وی در ادامه همچنین از شهردار جدید خوشه مهر خواست با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها در شهر خوشه مهر، پیگیری مستمری داشته باشند.

کد خبر 5350932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha