با همکاری رادیو گفت و گو برگزار می شود؛

میزگرد ابعاد فتنه های منطقه ای در غرب آسیا در مهر برگزار می شود

میزگرد ابعاد فتنه های منطقه ای در غرب آسیا در مهر برگزار می شود

میزگرد تخصصی «ابعاد فتنه های منطقه ای در غرب آسیا» امروز با همکاری رادیو گفت و گو در محل خبرگزاری مهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بستر تحولات غرب آسیا، مجموعه فتنه های مختلفی در حال جریان است. در لبنان، دولت ملی این کشور در یکسال گذشته با محاصره اقتصادی جبهه عربی- غربی با مشکلات جدی روبرو است و دستان بسیاری برای شعله ور نمودن مجدد آتش جنگ داخلی در این کشور فعال هستند. در عراق نیز فضایی ملتهب را شاهدیم و سوریه و یمن نیز سالهاست درگیر نبردهای جانکاهی شده اند که بسیاری از مردم این کشورها را به کام مرگ فرستاده است. همین فرایند رقت بار را در افغانستان و قفقاز جنوبی نیز شاهد هستیم.

در تمام این رخدادها همواره یک سر ماجرای بحران سازی در منطقه، حضور آمریکا است که ضمن فتنه انگیزی و ایجاد اغتشاش و ویرانگری، در پی به هم ریختگی نظم منطقه ای موجود است. همین موضوع باعث شد میزگرد تخصصی گفت و گوی سیاسی با همکاری مشترک رادیو گفت و گو و خبرگزاری مهر تشکیل شود.

میزگرد ابعاد فتنه های منطقه ای در غرب آسیا در مهر برگزار می شود

در این برنامه که به بررسی ابعاد فتنه های منطقه ای در غرب آسیا می پردازد سیدرضا صدرالحسینی کارشناس ارشد منطقه و حسین اکبری رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات مجمع جهانی بیداری اسلامی و سفیر سابق ایران در لیبی به تحلیل و ارزیابی خواهند پرداخت.

برنامه گفتگوی سیاسی امروز دوشنبه ۲۴ مهر ماه به تهیه کنندگی سیده فاطمه شعار، هماهنگی الهه مصطفوی و آیتم سازی میثم پوراعظم با کارشناسی و اجرای مهدی عزیزی مدیرکل بین الملل خبرگزاری مهر از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ از شبکه رادیویی گفت و گو و درگاه‌های نشر خبرگزاری مهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده و مستقیم از موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز و همچنین از طریق برنامه کاربردی ایران صدا و یا با مراجعه به سایت رادیو گفت و گو به نشانی http://radiogoftogoo.ir شنونده باشند.

کد خبر 5352515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha