۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱

امام جمعه کرمانشاه:

فضای مجازی بهترین فرصت برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی است

فضای مجازی بهترین فرصت برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: فضای مجازی بهترین فرصت برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما شامگاه امروز در مراسم عزاداری شب وفات حضرت معصومه (س) و یادواره شهدای محله شهید زارعی شهر کرمانشاه اظهار کرد: حضور پرشور جوانان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مساجد کرمانشاه بسیار مهم بوده و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: حضور جوانان باعث نشاط مساجد و قدرت و صلابت انقلاب و نظام می‌شود و مدیریت مساجد باید به جوانان سپرده شود تا باعث تحول شگرف در عرصه مساجد گردد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز ایران در جهان اسلام حرف اول را می‌زند و آمریکا هرچند مشکلاتی نظیر گرانی وجود داشته اما عزت و اقتدار ما قابل قیاس با گذشته نیست.

علما با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص زنده بودن شهدا، بیان کرد: امروز عزت ایران مرهون فداکاری شهدای عزیز است و باید بدانیم شهدا نزد پروردگار رزق و روزی دارند و دارای مقام عندیت و هم مقام رزق و روزی نزد پروردگار هستند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری اصرار روی فرهنگ اسلامی ایرانی دارند جای تأمل است و باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب مسیر با صلابت انقلاب را طی کنیم و برای تبیین اسلام، نظام انقلاب و امام از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

امام جمعه کرمانشاه پیرامون موفقیت بی بدیل جوانان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس را امثال جوانان اداره کردند و باعث بسط و گسترش تمدن اسلامی شدند.

علما اضافه کرد: آمریکا با وجود همه امکانات، سرمایه و تبلیغاتی که دارد اما از شما جوانان حساب می‌برد وحشت دارد، چون امام خمینی (ره) با دست خالی با آمریکا و استکبار مبارزه کرد و با پشتوانه اسلام شرق و غرب را به زانو درآورد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری اصرار روی کار فرهنگی با محوریت قرآن دارند زیرا در قرآن همه چیز دارد تمام مبانی یک حکومت موفق در قرآن وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه از فضای مجازی به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: از فضای مجازی برای تبیین انقلاب و اسلام استفاده کنیم و دستگیری کنیم زیرا جوانان بسیار خوبی داریم که بالاترین سرمایه هستند.

کد خبر 5352818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha