۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۸

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج ۳۵۰میلیون تومان است

تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج ۳۵۰میلیون تومان است

یاسوج - مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پژمان نیک اقبالی افزود: سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است

وی بیان کرد: متقاضیان این تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد و پرداخت ۲۰ ساله در شهر یاسوج ماهانه پنج میلیون و۴۰۰ هزار تومان، سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد چهار میلیون و ۶۲۹ هزار تومان و روستاهای استان سه میلیون و ۸۵۸ هزار تومان باید قسط پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه فرصت ثبت نام در طرح ملی نهضت مسکن پیش از این تا بیست و هشتم آبان اعلام شده بود اضافه کرد: زمان نام نویسی از متقاضیان این طرح تا پانزدهم آذرماه تمدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع طرح جهش تولید مسکن تاکنون ۱۷ هزار و ۳۱۵ شهروند استان برای بهره مندی از مزایای این طرح نام نویسی کرده‌اند.
نیک اقبالی بیان کرد: معلولان جسمی حرکتی ۲۰ سال به بالا و نخبگان ۲۰ سال به بالای دارای گواهینامه از بنیاد نخبگان کشور حتی در صورت مجرد بودن هم می‌توانند در طرح جدید جهش تولید نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: بانوان مجرد بالای ۳۵ ساله که دارای فرزند و سرپرست خانوار باشند نیز می‌توانند در این طرح نام نویسی کنند.

کد خبر 5354751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha