۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس:

مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند

مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند

ورامین- نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به اینکه امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم، گفت: مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند و در صورت عدم خدمت از ما دور می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار ورامین که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: کارها و پروژه‌هایی در شهرستان ورامین شروع شد و چشم انداز روشنی نداشت و امروز بعد از ۱۰ الی ۱۵ سال تکلیف آنها مشخص نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود که اگر پروژه‌ای شروع می‌شود باید نیروی انسانی، منابع مالی و تمام ابعاد آن سنجیده شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات و منابع مالی در اختیار دستگاه‌ها از بیت المال است گفت: باید برای هزینه کرد این بودجه و اعتبارات دقت کنید، تا برای رفاه، آسایش و امنیت مردم مصرف شود.

وی افزود: باید مشاوران صادق، پاکدست، امین و دلخواه در کنار مسئولین باشند.

نوش آبادی بیان داشت: ورامین قدمت هفت هزار ساله دارد، قلعه ایرج با قدمت چهار الی پنج هزار ساله، قصر بهرام، مسجد جامع و دیگر آثار تاریخی نشان دهنده قدمت ورامین است و پیشینه تاریخی و تمدنی مستند دارد، اما این منطقه که محور توسعه و پیشرفت دیرین بوده است، برای چهار پروژه مانده است و حداقل حق مردم در گیرودار دولت‌ها به فراموشی رود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم، که برای انجام کار مصمم هستیم، مردم هم به حداقل‌ها قانع هستند، مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند، اگر ببینند، ما در عمل خدمت به آنها نمی‌کنیم، از ما دوری می‌کنند.

کد خبر 5357334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha