۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

امام جمعه موقت ورامین:

وزیر جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر کند

وزیر جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر کند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به پیشنهاد اجرای تأمین نهاده‌های دامی از مُدل طرح «شهید سلیمانی» بسیج گفت: از وزیر می خواهیم جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه بازدید سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از دامداری‌ها و وضعیت کشاورزی ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان ورامین حق بزرگی بر گردن انقلاب دارد و اکنون این مردمان زحمتکش که کشاورزی و دامداری و تولید محصولات با کیفیت آنان زبانزد است در حوزه دام و کشاورزی با چالش‌های جدی روبرو هستند که نگاه ویژه را طلب می‌کند.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص تأمین و و ارائه نهاده‌های دامی به کشاورزان و دامداران گفت: از آنجا که همیشه بسیج برای انجام امور این چنینی پیش گاه بوده و کارها را با موفقیت به انجام رسانده پیشنهاد می‌شود برای رفع دغدغه عزیزان و همچنین تأمین نهاده‌های دامی از مُدل طرح «شهید سلیمانی» بسیج استفاده شود و دست دلال‌ها و متخلفین کوتاه شود.

محمودی عنوان داشت: اگر از ظرفیت‌های موجود در ورامین به خوبی استفاده نشود در آینده به مشکل بر می خوریم‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی درخواستی از وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: در خصوص نهادهای دامی و توجه به نیازهای کشاورزان و دامداران منطقه ورامین دستور ویژه ای صادر کنید شود.

گفتنی است که وزیر جهاد کشاورزی نیز در حاشیه این درخواست با تاکید بر اهمیت ورامین در حوزه امنیت غذایی کشور گفت: انشاالله مشکلات برطرف شده و با تمهیدات و ارائه راهکارهای ویژه رضایت دامداران و کشاورزان این شهرستان جلب خواهد شد.

کد خبر 5361903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha