۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

امام جمعه گلستان:

مصوبات سفرهای شهرستانی رئیس جمهور شهید پیگیری شود

مصوبات سفرهای شهرستانی رئیس جمهور شهید پیگیری شود

بهارستان- امام جمعه گلستان بر ضرورت پیگیری و مطالبه اجرای کامل مصوبات سفر شهرستانی رئیس جمهور شهید که در برخی موارد متوقف شده و مطالبه مردم است تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهارستان بعد از دعوت به تقوی الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: همه انسان‌ها در عین حال که مسافر هستند در مسابقه بزرگ عالم هستی شرکت می‌کنند و در این مسابقه عده‌ای برنده هستند و عده‌ای بازنده، برندگان واقعی کسانی هستند که مسیر صعودی دارند رشد اخلاقی دارند به واجبات الهی عمل می‌کنند و محرمات الهی را ترک می‌کنند و محبوب نزد خداوند متعال می‌شوند.

امام جمعه گلستان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان افزود: هفته‌ای که سپری شد بر ملت ایران سخت گذشت چون در سوگ رئیس جمهور جهادی، انقلابی و مردمی و تعدادی از خادمین ملت عزادار شدند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی موفق شد تصویری بسیار امید بخش در جایگاه ریاست جمهوری از یک مدیر جهادی و تراز انقلاب ارائه کند، اخلاص، ولایتمداری، اخلاق مداری از ویژگی‌های شاخص آیت الله رئیسی بود، خدمت به مردم، گره گشایی از کار مردم و شاد کردن دل مردم و پیش بردن امور مردم از دغدغه‌های شبانه روزی این سید آسمانی بود سفرهای استانی و شهرستانی و نشستن پای صحبت مردم و رفع مشکلات آنان از نقاط درخشان کارنامه این شهید خدمت بود.

موسوی گفت: بیان ۲۲ خصوصیت آیت الله رئیسی ویژگی و صفت مانند عالم مجاهد، مردی با کفایت، خادم الرضا (ع)، فداکار، پرتلاش، خستگی ناپذیر، برای آیت الله رئیسی در پیام رهبر معظم انقلاب نشان از رضایت کامل ایشان از این شهید بزرگوار و گفتمان وی دارد که باید استمرار داشته باشد.

خطیب جمعه در ادامه بیان کرد: حضور پرشور و معنی دار مردم غیرتمند و انقلابی در تشییع پیکر پاک شهدا نشان از قدردانی و قدرشناسی آنان از خادم ملت است و خط بطلانی بر تبلیغات سو دشمن بر جدایی و فاصله بین مردم و مسئولان می‌باشد.

وی ادامه داد: تعداد پیام‌های تسلیت از سوی مقامات و مسئولان عالی رتبه کشورها و حضور آنان در مراسم نشان از دیپلماسی فعال و تأثیر گذار دولت مردمی و انقلابی دارد و اینکه علیرغم تبلیغات سو اینها زبان دنیا را بهتر می‌فهمند.

امام جمعه گلستان از مردم و مسئولان ولایتمدار شهرستان بهارستان بخاطر برگزاری و حضور پرشور در مراسم تقدیر و تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه گلستان با اشاره هفتم خرداد آغاز کار نمایندگان مجلس گفتند: عمل به وظایف نمایندگی در حیطه قانون گذاری، نظارت بر اجرای قانون، در پیگیری مطالبات مردم در حوزه انتخابیه و حرکت در مسیر گفتمان امامین انقلاب مطالبه عمومی از نماینده مجلس است،

امام جمعه گلستان بر پیگیری و مطالبه اجرای کامل مصوبات سفر شهرستانی ریاست محترم جمهوری که در برخی موارد متوقف شده و مطالبه مردم است تاکید کردند.

کد خبر 6117587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha