۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

زنان ایلامی در دوران دفاع مقدس سختی های زیادی را تحمل کردند

زنان ایلامی در دوران دفاع مقدس سختی های زیادی را تحمل کردند

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: زنان ایلامی پا به پای مردان در دوران دفاع مقدس سختی های زیادی را تحمل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر یکشنبه در اجلاسیه زنان شهیده کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: زنان ایلامی پا به پای مردان در صحنه بودند و آوارگی و سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

وی گفت: بمباران‌ها ۳۵۶ فرشته را از ما گرفت، آنها می‌توانستند فرزندانی را در دامن خود پرورش بدهند و به جامعه اسلامی تحویل بدهند، اما خدا خواست که آنها هم مثل فرزندان شان پرواز کنند.

فرمانده سپاه ایلام با اشاره برگزاری کنگره شهدای ایلام در هفته جاری، افزود: همه مردمان دیارمان به منظور تجلیل از شهیدان به صحنه آمدند و تابلوهایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی و صمیمیت را به نمایش گذاشتند.

سردار شاکرمی افزود: به رغم شرایط کرونایی جمع‌های ۷ هزار نفری و ۱۰ هزار نفری تشکیل شد، در ملکشاهی با همت جوانان آن دیار، ایلات بزرگ استان در کنار هم قرار گرفتند و این می‌تواند برای روزهای سخت تعبیر خوبی باشد.

کد خبر 5362774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      از سال ۹۷ پرونده ما‌ در نوبت در صد جانبازی هستیم پرونده در درمانگاه ایلام هست رسیدگی کنید مگر ما چند سال عمر داریم معطل شدیم