۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند

مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند

خرم‌آباد- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد مبلغی امروز جمعه در دیدار اقشار مختلف مردم لرستان با رئیس جمهور، در سخنانی با اشاره به انتخاب استاندار بومی برای استان لرستان گفت: این امر موجب ایجاد امید و شوق در بین مردم استان شده است.

وی با بیان اینکه لرستان به لحاظ مواهب طبیعی یک نوع ایران کوچک است، گفت: اگر به لحاظ عمران و آبادانی به لرستان توجه شود، می‌تواند به همه کشور مدد برساند و موجب پیشرفت کشور شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه لرستان در حوزه‌های مختلف دارای اشکالاتی است و این در حالیست که دارای مواهب طبیعی و ظرفیت‌های فراوانی است، عنوان کرد: متأسفانه میزان برداشت آب از منابع زیر زمینی لرستان بالا است و این امر موجب افزایش فرو نشست زمین در استان شده است.

آیت الله مبلغی با اشاره به اینکه بر اساس نگاه اسلام، مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند؛ گفت: بر اساس فقه اسلامی نیز باید موضوع آب در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید آب لرستان از جمله آب سیمره بدون استفاده به هدر برود، گفت: اگر این امر مورد توجه قرار بگیرد، دیگر نیازی نیست که از آب‌های زیرزمینی بیش از اندازه استفاده شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: شما امید ما هستید و مردم به شما دل بسته‌اند، تقاضا می‌شود که نگاه ویژه ای نسبت به مردم نجیب لرستان داشته باشید.

آیت الله مبلغی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه زیرساخت‌ها و همچنین پیشرفت لرستان افزود: واقعیت این است که کارهایی که برای لرستان صورت گرفته، اساسی نبوده است.

وی بیان داشت: اگر به مردم لرستان توجه شود، هر چه بیشتر در خدمت نظام، اسلام و انقلاب خواهند بود.

کد خبر 5372239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha