۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰

فرماندار اشتهارد:

بخش امداد و نجات هلال احمر اشتهارد تقویت شود

بخش امداد و نجات هلال احمر اشتهارد تقویت شود

البرز - فرماندار اشتهارد گفت: بخش آموزش‌های مهارتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک بعد از ظهر جمعه در دیار با دو نفر از یاوران و خیرین حامی هلال احمر بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای تقویت زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اشتهارد تاکید و اظهار کرد: اشتهارد توانمندیهای بالایی برای توسعه همه جانبه دارد و یکی از این توانمندی‌ها وجود جمعیت هلال احمر و داوطلبین این جمعیت است.

وی افزود با نگاهی اجمالی به عملکرد این نهاد مردمی در اشتهارد می‌توان به ظرفیت بالای آن پی برد.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: در کنار این ظرفیت جوان و پویا حضور صنعتگران و خیرین حامی هلال احمر فرصتی مناسب برای تقویت و تأمین زیر ساخت‌های این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر یکی از بزرگ‌ترین و شاید به جرأت بتوان گفت که تنها تشکل بزرگ مردمی کشور است که از وجود داوطلبین و جمعیت جوان خود در برهه‌های مختلف و حوادث غیرمترقبه طبیعی و غیرطبیعی به بهترین شکل سازمان‌دهی شده توانسته بهره‌مند بشود.

شیبک عزم و اراده خیرین و صنعتگران اشتهاردی برای حمایت از این تشکل را یک فرصت مناسب برای تقویت این نهاد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: می‌توان با حمایت‌های مادی و معنوی بر ظرفیت نیروی انسانی متعهد و جمعیت داوطلب این نهاد مردمی افزود و همچنین تجهیزات جدید و ضروری برای ارائه خدمات بهتر به مردم اشتهارد را نیز تأمین کرد تا در مواقع حساس و بحرانی این توانمندی به کار گرفته شود.

وی با اشاره به تقویت بعد آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: بخش آموزش‌های مهارتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر اشتهارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی متذکر شد: شاغلین در صنایع، خانوارهای شهری و روستایی و دیگر اقشار هم باید از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند هرچند طی سال‌های اخیر جمعیت هلال احمر با رویکرد هر خانواده یک امدادگر را به اجرا گذاشته اما پیگیری و اجرای دقیق و استفاده از اساتید مجرب ضامن سلامت خانواده‌ها در هر حادثه‌ای خواهد بود.

کد خبر 5372305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha