۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

با حضور ۱۰۰ نفر انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر گیلان

برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر گیلان

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری ویژه مسئولان و دبیران خانه های هلال، گفت: ۱۰۰ نفر در این دوره آموزشی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اسکان سرپناه اضطراری ویژه مسئولان و دبیران خانه هلال، اظهار کرد: این دوره با حضور ۹ شهرستان در اردوگاه مهر انزلی در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به ظرفیت ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس مفاد اساسنامه خود وظیفه خدمت رسانی را به مردم از طریق ظرفیتی که امدادگران، نجات گران و داوطلبان فراهم می‌کنند، دارد.

غلامی با اشاره به استفاده از جذب و حضور داوطلبان برای افزایش کارایی جمعیت هلال احمر گیلان، اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر با جذب داوطلبان، اعضای جوان و امدادگران و آموزش‌های مستمر سعی می‌شود تا ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر در تمامی زمینه‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نقش آموزش در جمعیت هلال احمر را بسیار مهم دانست و گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش به داوطلبان و … اهداف سازمانی، افزایش توانمندی و تاب آوری جوامع را دنبال می‌کند.

غلامی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اسکان (سرپناه) اضطراری ویژه مسئولان و دبیران خانه هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان، افزود: با برنامه ریزی و همت معاونت امور داوطلبان و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گیلان، مسئولان و دبیران خانه‌های هلال استان از آموزش‌های لازم بهره مند شده که اکثریت از دهیاران روستاها هستند با فراگیری این دوره‌ها نسبت به ترویج و آموزش در محل اقامت خود و مردم محلی روستا اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی رودبار، شفت، فومن، صومعه سرا، ماسال، رضوانشهر، انزلی، تالش و آستارا شرکت کردند، اضافه کرد: ۱۰۰ نفر از این شهرستان‌ها در این دوره شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به مباحث آموزشی این دوره، اظهار کرد: برپایی اردوگاه موقت، مکان یابی، طراحی نقشه کشی اردوگاه و اسکان موقت آسیب دیدگان از جمله مباحث آموزشی این کارگاه بوده است.

کد خبر 5373523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha