۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۲۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

بصیرت و عمل هوشیارانه مردم در ۹ دی ۸۸ انقلاب و نظام را بیمه کرد

بصیرت و عمل هوشیارانه مردم در ۹ دی ۸۸ انقلاب و نظام را بیمه کرد

قزوین - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی ۹ دی بساط فتنه را در هم پیچیده و با عمل هوشیارانه خویش یکبار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.

حجت الاسلام غلامحسین شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دهه بصیرت و مناسبت ۹ دی اظهار کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب روز ۹ دی از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و در تاریخ کشور ماندگار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی همه توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما با بصیرت و آگاهی مردم ایران و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری توطئه و فتنه دشمنان خنثی شد.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی روز ۹ دی سال ۸۸ بار دیگر به میدان آمده و با حضور آگاهانه خود بساط فتنه را در هم پیچیدند و با این عمل هوشیارانه خویش یک بار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.

وی عنوان کرد: پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین فتنه سال‌های اخیر که با طراحی و برنامه ریزی چندساله نظام استکبار و در رأس آنان آمریکای جنایتکار توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود، پس از ماه‌ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات، سرانجام در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور یکپارچه، منسجم و در عین حال عزادار مردمی بصیر و ولایتمدار، به یاری امدادهای غیبی الهی و عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با رهبری‌های داعیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای برچیده شد.

این مسئول افزود: ملت عزتمند ایران یک بار دیگر ثابت کردند که با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی، پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی‌دهند آسیبی به این مملکت برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری نیز مردم ولایتمدار ما در دوازدهمین سالروز این حماسه تاریخی یاد و خاطره نهم دی سال ۸۸ را زنده نگه داشته و با حضور در برنامه‌ها و آئین‌های بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، اقتدار، عزت، وحدت، همدلی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

این مسئول با اشاره به اینکه همه ساله مردم ایران در سالروز حماسه تاریخی ۹ دی با حضور باشکوه خود در مراسم و اجتماعات، یاد و خاطره حماسه آفرینی و اتحاد و انسجام ملی را زنده نگه می‌دارند بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا اولویت نخست ما در برگزاری تمام مراسم‌ها و مناسبت‌ها سلامت مردم است و در سال جاری نیز تلاش شده تا تمام مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

کد خبر 5386801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha