۹ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲

استاندار چهارمحال و بختیاری:

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

شهرکرد-استاندار چهارمحال وبختیاری هدف دشمن را ایجاد شکاف بین مردم و نظام دانست وگفت:دولت مردمی با تبعیت از ولی امر مسلمین،بررسی مشکلات مردمی به صورت میدانی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری عصر پنجشنبه در مراسم ۹ دی شهرستان کیار با بیان اینکه انقلاب با پشتیبانی مردم شکل گرفت است، اظهار کرد: دشمن از گذشته تا کنون با روش‌های مختلف همچون تحریم، ایجاد تشنج، کودتا و جنگ به دنبال نابودی انقلاب بوده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، عنوان کرد: مردم ما مظلوم اما مقتدر هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تحریم‌های دارویی و غذایی اشاره کرد و ادامه داد: با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده است.

حیدری با بیان اینکه در سال ۸۸ برخی دشمنان داخلی و خارجی اقدام به توطئه کردند تا انقلاب را خدشه دار کنند، تصریح کرد: ۹ دی مردم با بصیرت به میدان آمدند و نقشه‌های دشمن را نقشه بر آب کردند.

وی به انتخابات اشاره کرد و افزود: در انتخابات هم مردم علی رغم عملیات روانی دشمن با حضور با بصیرت و انتخاب درست حماسه آفریدند و آرامش را در جامعه حاکم کردند.

با روشنگری توطئه‌های دشمن باید رفع شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: با استفاده از توانمندی داخلی و جوانان مشکلات موجود در جامعه حل خواهد شد.

حیدری با اشاره به اینکه دشمن آرام ننشسته و همیشه به دنبال توطئه آفرینی است، گفت: باید برای رفع تحریم‌ها با اتکا به توانایی داخلی، داشته‌ها و توسل به خدا تلاش کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که نارضایتی‌های اقتصادی و بیان مطالبات اقشار مختلف در جامعه را به نارضایتی سیاسی و امنیتی تبدیل کند، اظهار کرد: دشمن در تلاش است شرایط به گونه‌ای قرار دهد که دولت به جای داشتن فرصت برای فکر کردن و کار به منظور رفع مشکلات مردم، دائماً در گیر حاشیه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری هدف دشمن را ایجاد شکاف بین مردم و نظام دانست و عنوان کرد: دولت مردمی با تبعیت از ولی امر مسلمین، بررسی مشکلات مردمی از نزدیک را در دستور کار خود قرار داده است.

حیدری با اشاره به اینکه نباید از توطئه‌های دشمن غافل شد، تصریح کرد: روشنگری و اغناسازی می‌تواند در رفع توطئه دشمن مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با مشکلات زیادی رو به رو است، ادامه داد: این مشکلات با کمک مردم و مجلس انقلابی حل خواهد شد.

۱۰ هزار میلیارد اعتبار برای تأمین آب شرب پایدار نیاز است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن اقتصادی است، افزود: شیوه جنگ تغییر کرده و با حضور در بخش اقتصادی باید به جنگ با دشمن رفت.

حیدری گفت: تولید محصولات مورد نیاز توسط ظرفیت داخلی پیروزی ما را در برابر دشمن و تحریم‌ها در پی خواهد داشت.

وی مطرح کرد: دشمن با شبکه اجتماعی و فضای مجازی دائماً به دنبال دلسرد کردن مردم، حاشیه سازی و ناکار آمد نشان دادن دولت سیزدهم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بن بست بودن استان یکی از علت‌های اصلی مشکلات این استان است، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی در استان باید توسعه داده شود.

حیدری تأمین آب شرب پایدار را یکی از اولویت‌ها در استان عنوان کرد و ادامه داد: برای تأمین آب شرب پایدار حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 5388146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha