۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

طی مراسمی؛

فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین معارفه شد

فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین معارفه شد

قزوین- طی مراسمی سرهنگ رسولی فر به عنوان فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین تکریم و معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد سرباز تقدیر و سرهنگ ابراهیم رسولی فر به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین معرفی شد.

حسنعلی اصغری در این مراسم اظهار کرد: اگر مدعی دوست داشتن شهدا هستیم باید در مسئولیت‌هایی که به ما سپرده می‌شود بتوانیم از الگوهای رفتاری شهدا در رفتار و تصمیمات خود استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اذعان کرد: ما در مسئولیت‌های مختلف جابه‌جا می‌شویم تا بتوانیم در عرصه‌های مسئولیتی منشأ خیر باشیم.

وی افزود: ما در کنار بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی تحت فرمان ولی امر هستیم و تلاش می‌کنیم تا به تکالیف خود عمل کرده و سربازان خوبی برای فرماندهان خود باشیم.

این مسئول ضمن آرزوی توفیق برای سرهنگ رسولی فر، مسئول جدید سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در این مدت فعالیت‌های خوبی با بسیج دانش‌آموزی انجام شد و سرهنگ سرباز توانست از خود اقدامات خوب و شایسته‌ای بجا بگذارد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی نیز در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: سردار سلیمانی تجلی بارز تمام صفات خوب بود و بارزترین صفات ایشان یعنی انقلابی بودن از جمله صفاتی بود که حتی پس از شهادت ایشان نیز همچنان ادامه داشت و بعد از شهادت ایشان نیز انقلاب بزرگی به وجود آمد.

جانشین فرمانده سپاه سپاه صاحب‌الامر (عج) اذعان کرد: موج جمعیتی که در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در مزار ایشان وجود داشت ناخودآگاه انسان را به یاد پیاده روی اربعین می‌انداخت.

وی گفت: رزمایش‌های متعددی به مدد و توفیق سردار سلیمانی ایجاد شد که مصداق بارز آن تیم مذاکره کننده‌ای بود که اجازه داده نشد تا آمریکا وارد اتاق مذاکره شود و این توفیقاتی بود که جز با توفیق شهدا محقق نمی‌شد.

این مسئول ابراز کرد: ایام دهه بصیرت سال جاری با برکات خوبی همراه شد، این دهه با حماسه عظیم ۹ دی آغاز، با ورود و تشییع ۵ شهید دفاع مقدس ادامه و با برگزاری یادواره شهید سلیمانی همراه شد.

سرهنگ سرباز نیز بیان کرد: ایام خوبی در مجموعه آموزش و پرورش سپری و برنامه‌های خوبی در این ایام انجام شد، این اقدامات خوب حاصل همکاری و همراهی تمام مجموعه‌های آموزش و پرورش، مجموعه سپاه، مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی، فرماندهان بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان محترم در نواحی مختلف بود و ما امیدواریم این اقدامات با حضور سرهنگ رسولی فر که جزو نخبگان علمی ما هستند ادامه پیدا کند.

سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در این مراسم یادآور شد: ما امروز آرامش، آسایش و امنیت خود را مدیون خون شهداییم، دانش‌آموزان نونهالانی در اختیار دستگاه فرهنگی کشور و ذخیره آینده انقلاب هستند که با توجه به این امر هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان اهمیت نخواهد داشت.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند اعتلای بسیج به دنبال تربیت نیرو جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار و همچنین به دنبال رشد و تربیت دانش‌آموز انقلابی، معلم و مدرسه انقلابی است.

این مسئول ابراز کرد: طبق وصیت‌نامه‌ی سردار دل‌ها جامعه‌ای صالح می‌شود که افراد صالح بر آن حاکم شود که با توجه به این امر مدرسه و دانش‌آموز نیز زمانی صالح می‌شوند که مدیر و معلمی صالح در تربیت آنان نقش داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه حاج قاسم تربیت یافته مکتب خمینی کبیر بود عنوان کرد: حاج قاسم از اینکه تربیت یافته مکتب خمینی کبیر بود خداوند را سپاس گفت و ما باید در عمل، رفتار و تربیت به گونه‌ای باشیم که تربیت یافتگان ما خداوند را سپاس بگویند.

وی ادامه داد: امروز اگر ما برنامه‌هایی نظیر کار و جشنواره‌های علمی، المپیاد، گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری، کلاس‌های تقویتی و رباتیک داریم باید به این امر آگاه باشیم که لازم است تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های ما پیوست فرهنگی و تربیتی داشته باشد.

رسولی فر تاکید کرد: اگر فعالیت‌های ما بر اساس فرهنگ ایرانی و تربیت اسلامی و انقلابی باشد نگرانی ما از بین رفته و ما آماده رسیدن به حیات طیبه و ظهور خواهیم بود.

وی در پایان تشریح کرد: ما در سپاه، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و سایر تشکل‌ها در کنار شما قرار می‌گیریم تا سند تحول بنیادین و اعتلای بسیج را به تحقق برسانیم.

کد خبر 5391347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha