۱۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۷

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی:

نیروهای جوان و انقلابی در انتصابات مدیریتی مورد توجه قرار گیرند

نیروهای جوان و انقلابی در انتصابات مدیریتی مورد توجه قرار گیرند

سنندج- نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار کردستان انتظار می رود که در انتصابات مدیریتی توجه ویژه به نیروهای جوان و انقلابی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فتحی شامگاه شنبه در جمع اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان کردستان اظهار کرد: مفتخریم که در جمع نیروهای انقلابی کردستان حاضر هستیم و امیدواریم روزهای پرفروغی را در کردستان تجربه کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، بصیرت را به تیزبینی و تشخیص راه درست می‌دانند و مردم ایران را به داشتن بصیرت توصیه می‌کنند.

فتحی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان استان راه درست و مدنظر رهبر معظم انقلاب در ایامی که توطئه‌های دشمنان هر روز پیچیده‌تر می‌شود را تشخیص دهند.

وی افزود: برای اولین بار سبد رأی کردستان به جریان اصولگرایی اختصاص یافت و رأی کردستان به مثابه وحدت، اعتماد و اعتقاد مردم کردستان به نیروهای انقلابی است و این اعتماد باید در مسیر توسعه کردستان به کار گرفته شود.

فتحی اظهار داشت: استاندار کردستان و مسئولان استان باید بتوانند وحدت و همدلی بین مردم و حاکمیت را ارتقا دهند و بر اعتماد عمومی بیافزایند چرا که وقت خدمت به سرعت طی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از زارعی کوشا که استاندار بومی استان هستند یک تقاضا داریم که از نیروهای ارزشی و انقلابی مؤمن و پایه کار برای مناصب مدیریتی استان استفاده کند و از این عزیزان مشورت بگیرد و از خانم‌ها در مناصب مدیریتی استفاده شود.

وی خطاب به استاندار کردستان افزود: امیدواریم وقتی امانت استانداری را به شخص بعدی خواهید داد روسفید درگاه خداوند متعال و مردم کردستان باشید و این مهم جز با اعتماد به جوانان و نیروهای انقلابی و دلسوز اتفاق نخواهد افتاد.

فتحی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان با همدلی و یک رنگی و تنها با شعار توسعه کردستان و رشد استان در تمام شاخصه‌ها نهایت سعی و تلاش خود را خواهد کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایام سختی است و مشکلات جامعه را کسی نمی‌تواند انکار کند اما با همدلی می‌توانیم بر این مشکلات غلبه کنیم.

فتحی افزود: مجلس انقلابی با محرومیت زدایی و حمایت از مردم تلاش کرده است و این روند همچنان با تمام توان دنبال می‌شود.

حجت الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان کردستان نیز در این مراسم از آمادگی اعضای این شورا برای همراهی با برنامه‌های دولت در استان کردستان خبر داد.

وی افزود: ظرفیت نیروهای انقلابی استان کردستان در خدمت دولت انقلابی است و مشاورانی امین در کنار دولت خواهیم بود.

کد خبر 5395273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha