۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵

استاندار خوزستان:

مسیر انقلاب بیش از ۴ دهه رو به رشد بوده است

مسیر انقلاب بیش از ۴ دهه رو به رشد بوده است

خرمشهر- استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ایران بعد از انقلاب در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه‌ها رشد خوبی داشته، گفت: مسیر انقلاب بیش از ۴ دهه رو به رشد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان صبح یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان که در خرمشهر برگزار شد با بیان اینکه انقلاب بر اساس اصول و آرمان‌ها بنا گذاشته شده است، اظهار کرد: مسیر انقلاب بیش از ۴ دهه مسیر رو به رشد داشته است.

وی افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه‌ها رشد خوبی داشته و پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده که جایگاه ایران را در مسیر کشورهایی با توسعه بالا قرار داده است و بر اساس شاخص‌های ارزیابی نشان از رشد چند پله‌ای ایران نسبت به قبل انقلاب دارد.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نهضت مقاومت و جمهوری انقلاب بودند، افزود: درون کشور هم با شیطنت‌ها و اقداماتی مواجه هستیم که مربوط به امنیت کشور است و سعی در خدشه دار کردن امنیت کشور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت لازمه رشد و توسعه است، بیان کرد: مسیر حیات جامعه، تداوم زندگی مردم و رشد و توسعه بر نظم و امنیت، استوار است و رشد و توسعه نیازمند سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری بر امنیت و نظم متکی است و امنیت نیز مرهون حافظان امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی سوم خرداد خرمشهر با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور، استاندار و فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان، نماینده مردم خرمشهر و برخی دیگر مسئولان محلی برگزار شد.

خانواده شهدای امنیت در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 5400897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha