۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۳۴

استاندار خراسان شمالی:

مدیران انتقادپذیر باشند/ کار باید به متخصصان واگذار شود

مدیران انتقادپذیر باشند/ کار باید به متخصصان واگذار شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم واگذاری امور به متخصصان، گفت: مدیران باید از انتقادات سازنده استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر سه شنبه در مجمع فرزندان شاهد خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای تسریع در پیشرفت و توسعه استان داشتن روحیه ایثارگری، جهادی و خود مراقبتی ضروری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی روحیه ایثارگری و خود مراقبتی در حد اعلا بود زیرا از دیدگاه ایثارگران قبول مسئولیت کاری سخت به شمار می‌آمد.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم همین روحیه ایثارگری باید افزایش یابد، افزود: با داشتن روحیه ایثارگری افراد به این نتیجه می‌رسند که در قبول مسئولیت‌ها افراد برتر و دلسوز جایگزین شوند.

حسین نژاد با تاکید بر به کار گیری جامعه ایثارگران در عرصه مدیریتی و اشتغال خاطر نشان کرد: کسانی که برای این نظام زحمات بسیاری متحمل شده اند بدون شک دلسوز تر خواهند بود.

وی افزود: تا وقتی که روحیه ایثارگری و شجاعت نباشد دلسوزی، صداقت و درستی در کار رخ نمی‌دهد و تحقق این مهم در رگ‌های فرزندان شهدا موجب دلسوزی بیشتر آنان و خطیر شدن مسئولیت‌های آنان می‌شود.

حسین نژاد مشارکت مردم در اداره کشور و تمام شئونات را نیازمند ارتباط متقابل مردم و مدیران دانست و گفت: مدیر نگران نمی‌تواند در این راه موفق باشد بلکه مدیر باید از بیان انتقادات سازنده استقبال کند لذا در شرایط کنونی باید کار را به متخصص آن بسپاریم تا راه‌های پیشرفت سریع‌تر طی شود و در این مسیر فرزندان شهدا می‌توانند همراه خوبی برای ما باشند.

استاندار خراسان شمالی در خصوص حوزه انتصابات نیز گفت: در انتصابات و به کارگیری فرزندان شهدا کم کاری نخواهیم کرد؛ چه در بخش دولتی چه خصوصی.

کد خبر 5403345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha