۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

در گفت‌وگو با مهر بیان شد؛

بارش باران در شرق و ارتفاعات خوزستان ادامه دارد

بارش باران در شرق و ارتفاعات خوزستان ادامه دارد

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران در شرق و ارتفاعات خوزستان به صورت پراکنده ادامه دارد.

محمد سبزه زاری به خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا اواخر وقت امروز سامانه بارشی سبب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان و بارش پراکنده همراه با وزش بادهای متوسط تا شدید در دیگر مناطق استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه سبب بارش برف در ارتفاعات خوزستان می‌شود، اضافه کرد: همچنین از روزهای جمعه و شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده در ارتفاعات و مناطق شرقی استان ادامه خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: از فردا تا روز دوشنبه کاهش محسوس دما و وقوع دماهای صبحگاهی و شامگاهی صفر درجه و منفی در نواحی سردسیر استان مورد انتظار است.

وی از مواج بودن شمال خلیج فارس تا روز شنبه خبر داد و اظهار کرد: از فردا احتمال تأثیر توده گرد و خاک عراقی در مناطق جنوبی، غربی و بخش‌هایی از مرکز خوزستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۴.۳ و دهدز با ۷.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده گفت: در شبانه روز گذشته نیز حداکثر دمای اهواز به ۲۳.۵ و حداقل به ۱۰.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5410200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha