۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۳۳

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد

آبیک – آئین معارفه فرماندار جدید آبیک با حضور مدیران استان و شهرستان آبیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، مدیر کل سیاسی دفتر انتخابات استانداری قزوین، حجت سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک و جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم، مراسم تودیع شهرام احمدپور فرماندار پیشین شهرستان آبیک و معارفه حامد فتوحی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ظرفیت بی نظیر شهرستان در صنایع

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک تمام موفقیت‌های حاصله در این شهرستان را ماحصل تلاش تمام مدیران، اعضای شورای تأمین و صاحبان صنایع با هدایت و رهبری امام جمعه شهرستان دانست و گفت: آبیک جزو معدود شهرستان‌هایی است که در حوزه اشتغال به نیروی انسانی نیاز دارد و به دلیل ظرفیت بی نظیر صنایع در شهرستان است.

وی افزود: دو انتخابات طی بیش از ۳ سال خدمت در شهرستان آبیک برگزار شد که کمترین حواشی را داشت و در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا با درک درست مردم از شرایط و پای کار بودن مسئولان در بیشتر مواقع نسبت به استان در وضعیت خوب کرونایی قرار داشتیم.

این مسئول ادامه داد: در زمینه رساندن آب سد طالقان به آبیک تلاش‌های بسیاری صورت گرفت اما با توجه به نیاز پروژه به بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار، به دلیل تحریم‌ها و تغییر دولت و مسئولان در تکمیل پروژه وقفه افتاد که از مردم بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

پیگیری تکمیل پروژه آب آبیک

حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک هم در این مراسم آغاز خدمت در این شهرستان همزمان با دهه فجر را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: حدود شش سال در حوزه فناوری و اطلاعات فعالیت کرده‌ام و اکنون در پست فرمانداری، خادم و نوکری مردم را خواهم کرد تا در مراسم تودیع مردم از بنده راضی باشند.

وی افزود: با استاندار قزوین در خصوص تکمیل پروژه خط انتقال آب آبیک صحبت داشته‌ام و امیدواریم با تسریع در این پروژه، با اختصاص اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین معضل چندین ساله آب شرب شهر آبیک رفع شود.

این مسئول ادامه داد: آبیک جزو شهرستان‌های صنعتی استان قزوین بوده و دارای حدود ۵۰۰ واحد صنعتی است که وظیفه ماست شبانه‌روزی در خدمت تولیدکنندگان باشیم چرا که اگر مسائل اقتصادی و تولید حل شود، بسیاری از مشکلات و معضلات حل می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اضافه کرد: در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا، اقدامات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت تا با مشکل مواجه نشویم‌.

فتوحی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آبیک مطمئن باشند به عنوان یک آبیکی در خدمتشان خواهم بود و وظیفه خود می‌دانم شبانه‌روز کار کنم از سویی؛ بکارگیری از نیروهای متخصص بومی در ادارات و مجموعه‌های مدیریتی شهرستان آبیک را در اولویت کاری خود قرار می‌دهم.

گفتنی است، حامد فتوحی ۳۹ ساله دارای کارشناسی ارشد مدیریت و اهل یزد بوده که ۲۰ سال ساکن قزوین است و ۱۵ سال در استانداری قزوین مشغول به کار است.

وی سابقه کار در اقتصاد و دارایی، دبیری کارگروه تخصصی دولت الکترونیک و دبیری نظام مهندسی را در برنامه کاری خود دارد و سمت اخیر وی، مدیر کل فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری قزوین بوده است.

گفتنی است، شهرام احمدپور پس از سه سال و ۶ ماه و ۱۶ روز یعنی ۱۲۹۱ روز خدمت به مردم شهرستان آبیک، پست خود را به حامد فتوحی تحویل داد.

کد خبر 5413735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha