۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان:

انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند

انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند

کاشان - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند.

عفت پدرام فر در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پیروزی خود در سال ۱۳۵۷ نسبت به زن عزت و احترام بخشید.

وی با بیان اینکه بهترین توصیف برای پیروزی انقلاب در کلام رهبر معظم انقلاب نهفته است، ابراز داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث رهایی ملت ایران از دست رژیم استبدادی طاغوت شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بخشی از تاریخ پرافتخار ایران است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت

وی با اشاره به اینکه اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همچون آینه‌ای بود که خورشید اسلام در آن درخشید و عظمت و شکوه ملت ایران را پس از سال‌ها تحقیر و ذلت در دوران رژیم گذشته برگرداند.

پدرام فر با بیان اینکه دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته از هیچ تلاشی برای شکستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، گفت: بارها و بارها شاهد تهدیدهای مختلفی از سوی نظام سلطه بوده‌ایم اما غیرت و مقاومت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده است که کشور همیشه این توطئه‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارند.

اطاعت از ولی فقیه رمز عبور از فتنه‌هاست

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت ملت ایران در عبور از سختی‌ها تفکر انقلابی و عزم پولادین و مقاومت شجاعانه به همراهی رهبری ولایت فقیه است، گفت: اطاعت از ولی فقیه رمز عبور از فتنه‌هاست که در طول سال‌های اخیر این مهم به اثبات رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند، تاکید کرد: مردم و مسئولین باید در حفظ این عزت تلاش کنند و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهند.

وی تاکید کرد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به بهترین نحو برای مردم روشن و به آنها گفته شود تا مردم با امید به آینده در جهت ساخت جامعه‌ای سالم تلاش کنند.

کد خبر 5414549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha