۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کرمانشاه:

‌پرداختن به بیانیه گام‌ دوم‌ مهم‌ترین مسئله برای دانش‌آموزان است

‌پرداختن به بیانیه گام‌ دوم‌ مهم‌ترین  مسئله برای دانش‌آموزان است

کرمانشاه- رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم مهم‌ترین مسئله برای دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز دوشنبه فردین یاوری در افتتاحیه مدرسه انقلاب در مدرسه فرهنگیان که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش و سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صورت گرفت، اظهار کرد: برای بیان مسائل انقلاب باید به کلیات پرداخت و ریشه تمام مسائل سیاسی، اقتصادی به رژیم سابق برمی‌گردد که دانش‌آموزان باید به آن بپردازند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تفاوت ناکارآمدی و خیانت‌ها در زمان پهلوی و زمان حال سیستمی بودن ناکارآمدی‌ها بوده، در زمان پهلوی همگی در حال خیانت بودند و در زمان حال در صورت وجود اختلاس تنها یک فرد مرتکب خطا شده و سیستم درگیر نیست.

وی گفت: بیانیه گام دوم و سند تحول از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخت و جوان و نوجوانی که بعد از انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته باید بداند در چه شرایطی انقلاب به پیروزی رسیده و ظرفیت‌ها را به خوبی شناخته و آن‌ها را به نمایش گذارد.

کد خبر 5418954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha