۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۴۸

استاندار کرمانشاه:

معافیت مالیاتی به افزایش سرمایه گذاری در کرمانشاه کمک می‌کند

معافیت مالیاتی به افزایش سرمایه گذاری در کرمانشاه کمک می‌کند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان نیازمند نگاه ویژه از سوی دولت سیزدهم است، گفت: معافیت مالیاتی به افزایش سرمایه گذاری در کرمانشاه کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اقتصاد به صورت ارتباط تصویری و معاونین وزارت اقتصاد، نمایندگان اورامانات و قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس و نمایندگان اتاق بازرگانی و بخش صنعت استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه هشت سال قهرمانانه در مقابل دشمن سینه سپر کرد و شهدای بسیاری را تقدیم ایران اسلامی کرد و در طول سال‌های جنگ بسیاری از زیرساخت‌های استان کرمانشاه ویران شد و از پروسه توسعه بازماند.

وی افزود: کرمانشاه این سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شایسته یک نگاه ویژه از سوی دولت سیزدهم است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از وزیر اقتصاد تقاضا داریم در صورت امکان استان کرمانشاه را از مالیات معافیت کنند تا یک مشوق مهم برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ایجاد شود و شاهد رونق تولید و اشتغال در این منطقه باشیم‌.

امیری بیان کرد: تعداد زیاد مصوبات به تنهایی ملاک موفقیت یک دستگاه نیست بلکه اقدامات عملی که برای اجرایی شدن این مصوبات صورت گرفته، مهم است.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲ هفته اخیر به صورت فشرده پرونده‌های متقاضیان تسهیلات اشتغال به بانک‌ها ارسال شده و اکنون این میزان به ۲ برابر سهمیه استان کرمانشاه رسیده است.

استاندار کرمانشاه گفت: برخی استان‌ها در این پروسه عقب تر از سهمیه در نظر گرفته شده هستند و تقاضا داریم در کنار تسریع در بررسی پرونده‌های ارسالی، مازاد سهمیه دیگر استان‌ها را در اختیار کرمانشاه قرار گیرد.

امیری مقدم از وضعیت مرز پرویزخان اظهار تأسف کرد و افزود: در بازدیدی که داشتیم متأسفانه این مرز وضعیت مناسبی ندارد و تداوم این نابسامانی فعلی زیبنده کشور نیست و ضرورت دارد هرچه سریع‌تر فاز دوم طرح جامع ساماندهی پرویزخان اجرایی و این مشکلات اصلاح شود.

وی عنوان کرد: همچنین تقاضا داریم بخشی از ارزش افزوده‌ای که از بخش خصوصی اخذ می‌شود به استان کرمانشاه برگردانده شود تا با استفاده از آن زیر ساخت‌های لازم را برای واحدهای تولیدی فراهم کنیم و به تدریج شاهد یک تحول و توسعه مناسب در کرمانشاه باشیم.

کد خبر 5422066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha