۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۳۵

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب:

۲۲۶۴۶ نفر از مرددم سرپل ذهاب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۲۲۶۴۶ نفر از مرددم سرپل ذهاب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: ۲۲ هزار و ۶۴۶ نفر از مرددم سرپل ذهاب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی کرونایی سرپل ذهاب این شهرستان از نظر واکسیناسیون کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی افزود: تاکنون از مجموع ۶۳ هزار و ۶۲۵ نفر جمعیت هدف بالای ۱۸ سال تعداد ۶۱ هزار و ۶۰ نفر نوبت اول، ۵۳ هزار و ۷۴۱ نفر نوبت دوم و ۲۲ هزار و ۶۴۶ نفر نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال از مجموع هفت هزار و ۴۴۶ نفر، هفت هزار و ۴۰۵ نفر دز اول، ۶ هزار و ۳۹۸ نفر دز دوم و ۲۲۲ نفر دز سوم را تزریق کردند.

مرادی بیان کرد: همچنین در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال از مجموع سه هزار و ۹۳۳ نفر، یک هزار و ۷۹ نفر دز اول ۶۷ نفر دز دوم و ۹ نفر دز سوم را تزریق کرده است.

وی ادامه داد: در رده سنی پنج تا ۹ سال از مجموع ۶ هزار و ۱۵۴ نفر جمعیت هدف تاکنون ۱۱۸ نفر دز اول، یک نفر دز دوم و سه نفر دز سوم را تزریق کردند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: هم اکنون در شهرستان سرپل ذهاب تعداد چهار بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.

کد خبر 5426542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha