۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

امام جمعه موقت ورامین:

دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است

دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ماه رجب و آمادگی برای ماه شعبان و ماه ضیافت الهی یکی از بزرگ‌ترین فضیلت برای بندگان است که از هر از هزار ماه افضل بوده تا عظمت نیمه شعبان و شب‌های قدر را درک کنیم.

قدوسی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، گفت: معظم‌له در فرمایشات‌شان به این حقیقت تأکید کردند که برای رسیدن به هدف تمدن اسلامی، نیازمند توسعه هستیم و قله‌های آن، دستیابی به زیرساخت‌ها است.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران جز چند قدرت دفاعی برای امنیت منطقه و جهان اسلام است، این جایگاه در سایه نگاه به دستورالعمل حضرت امیر و فرماندهی مقتدر جبهه مقاومت و رهبری نظام اسلامی که این مبانی را در دستورکار قرار داده‌اند، به دست آمده است.

وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: با وجود مشکلات و گلایه‌هایی که وجود دارد مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و دیدیم که در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کردند.

خطیب نماز جمعه ورامین درباره دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل از انقلاب افزود: تمام اقتدار و دستاوردهای نظام در منطقه و جهان و ایران اسلامی در طول ۴ دهه گذشته مرهون قدم‌هایی است که در راه توسعه و پیشرفت برداشته شده و هر کجا ضعف داریم از این اهداف فاصله گرفته‌ایم.

قدوسی اظهار داشت: دشمن با فشار اقتصادی و دشمنی اقتصادی و رسانه‌ای و تهمت به نهادهای ارزشی از جمله سپاه معظم و سردار شهید سلیمانی سعی می‌کند مردم را دلسرد کند و از حرکت و استمرار انقلاب جلوگیری کند.

کد خبر 5426875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha