۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۵

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

برخی منازل «دشتک» درپی وقوع زلزله آسیب جدی دیده اند

برخی منازل «دشتک» درپی وقوع زلزله آسیب جدی دیده اند

شهرکرد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زلزله شب گذشته خسارت جانی نداشته است، گفت: برخی منازل آسیب جدی دیده اند.

ایرج کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارش وقوع زلزله در «دشتک» بلافاصله نزدیک ترین پایگاه‌ها به نقطه وقوع اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای ارزیابی میزان خسارت و آسیب‌های احتمالی و امدادرسانی به مردم زلزله زده چهار تیم متشکل از ۱۶ امدادرسان در ساعات اولیه به منطقه اعزام شدند، عنوان کرد: برخی منازل آسیب جدید دیده اند به همین منظور چهار خانوار که امکان سکونت در خانه نداشتند در مسجد محل اسکان اضطراری داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این حادثه شهر «دشتک» و روستاهای «سرپیر»، «افسرآباد»، «فخرآباد»، «صفاآباد»، «صمصامی»، «رزگه»، «سیاوش آباد»، «سیف آباد»، «دهنونده» و «بهمن آباد» این زلزله را احساس کردند.

کیانی مطرح کرد: بیشترین خسارات گزارش شده مربوط به روستای «سرپیر» است.

وی با بیان اینکه ارزیابی دقیق‌تر توسط تیم‌های ارزیاب از لحظاتی پیش آغاز شده است، گفت: طی زلزله ۴.۳ ریشتری به دلیل ریزش کوه مسیر «دشتک به صمصامی» و «چلگرد به صمصامی» مسدود شده بود که در ساعات اولیه بازگشایی شد.

کد خبر 5438768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha