۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

سرپرست منطقه آزاد قشم:

حذف مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد امیدوار کننده است

حذف مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد امیدوار کننده است

قشم - سرپرست مدیرعاملی منطقه آزاد قشم گفت: حذف مالیات بر ارزش افزوده از سرمایه گذاران ومصرف کنندگان مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشار فتح الهی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در قشم برگزار شد، با تقدیر از این اقدام شایسته، بیان داشت: این اقدام شایسته نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب تقویت روحیه امید فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و بازگرداندن آرامش به فضای روانی جامعه تولید کنندگان مناطق آزاد تجاری و خصوصا منطقه آزاد قشم شده است.

وی اظهارداشت: نگاه مثبت نمایندگان محترم مجلس، وظیفه ما را در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر، سنگین تر نموده و امیدواریم با ادامه این همراهی و همکاری از سوی نمایندگان مجلس، در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت، مصمم تر از گذشته اقدام کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطر نشان ساخت: لازم می دانم به نمایندگی از فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم، مراتب قدردانی خود را از این اقدام حمایتی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ابراز کرده و خواستار عزمی جزم برای ایجاد تحولی بزرگ در نظام اقتصادی کشور با همکاری فعالان اقتصادی سرمایه گذار در مناطق آزاد کشور باشم.

کد خبر 5440995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha