۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

فرماندار تنگستان:

موسسات خیریه تنگستان در رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی موثر هستند

موسسات خیریه تنگستان در رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی موثر هستند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: امروز مشکلاتی در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی وجود دارد که بخشی از آن را می‌توان توسط همین مؤسسه‌های خیریه با مهارت‌آموزی و اشتغال و ... رفع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مدیران مدارس خیر در مرکز خیریه حضرت رقیه (س) در اهرم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه کمک به افراد مستعد و نیازمند یک نوع سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: ما در ابعاد گوناگون پیشرفت‌هایی در حوزه‌های مختلف داشته و داریم، اما نیاز داریم در توسعه اجتماعی نیز بیش از پیش پیشرفت داشته باشیم.

فرماندار تنگستان ضمن بیان اینکه مراکز خیریه به نوعی مددکار محسوب می‌شوند، اضافه کرد: مراکز خیریه با محوریت مردم و خیرین می‌توانند کمبودی که امروز در بحث مددکاری می‌بینیم را بخوبی جبران کنند.

وی گفت: امروز مشکلاتی در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی وجود دارد که بخشی از آن توسط همین مؤسسه‌های خیریه می‌توان با مهارت‌آموزی و اشتغال و... مرتفع کرد.

لطفی با اشاره به اینکه اوج کاری که معصومین انجام می‌دادند، همین کار مؤسسات خیریه است، بیان کرد: مؤسسات خیریه در جوامع محلی و در سطح شهرها و روستاها خیلی مؤثر هستند و اثر فعالت‌های مرحوم ماحوزی را الان در این مؤسسه در شهر اهرم مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: یک سری افراد نخبه از طریق همین مؤسسات خیریه بازپروری شده و در آینده به جامعه خدمت می‌کنند.

وی گفت: انشاالله مردم شهر اهرم بیش از پیش از وجود ارزشمند کسانی که در این مؤسسه خیریه فعالیت می‌کنند، بهره‌مند شوند.

کد خبر 5442237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha