۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴

فرماندار خرم‌آباد:

آمار اسکان مسافران نوروزی در مرکز لرستان از ۸۳ هزار نفر عبور کرد

آمار اسکان مسافران نوروزی در مرکز لرستان از ۸۳ هزار نفر عبور کرد

خرم‌آباد- فرماندار مرکز لرستان گفت: آمار اسکان مسافران نوروزی در خرم‌آباد از ۸۳ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد دریکوند امروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مطابق اعلام اداره میراث فرهنگی شهرستان خرم آباد از ابتدای سال جدید تا پنجمین روز از تعطیلات نوروزی، تعداد ۸۳ هزار و ۲۳۵ نفر مسافر نوروزی از سراسر کشور در مراکز اقامتی شهرستان خرم آباد اسکان یافته اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر فرمانداری و به منظور خدمات دهی مطلوب به همشهریان و مسافرین نوروزی، با همکاری مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، با شروع تعطیلات نوروزی، مراکز اقامتی، نمایشگاه‌های واقع در پارک «کیو» و پارک شریعتی و «قلعه فلک الافلاک» از نظر وضعیت بهداشتی، میزان رعایت دستورالعمل‌ها و وضعیت واکسیناسیون، مورد نظارت و بازرسی مستمر قرار گرفته است.

فرماندار خرم آباد همچنین در ادامه از بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه مرغ منجمد در شهر خرم آباد خبر داد و بیان کرد: در راستای کنترل کیفیت نحوه خدمات دهی به شهروندان، در پنجمین روز از تعطیلات نوروزی، گشت مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم آباد از مراکز عرضه مرغ منجمد در شهر خرم آباد بازرسی کردند.

دریکوند افزود: همچنین در روز پنجم نوروز ۱۴۰۱، گشت مشترک تنظیم بازار شهرستان خرم آباد به سراغ چلوکبابی‌های شهر خرم آباد رفته و نحوه کیفیت خدمات دهی آنها به شهروندان و مسافرین نوروزی را رصد کردند.

کد خبر 5453899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha