۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان خبر داد؛

فعالیت ۹۲ مسجد شهری و روستایی طی ماه رمضان در دامغان

فعالیت ۹۲ مسجد شهری و روستایی طی ماه رمضان در دامغان

دامغان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان بابیان اینکه ۹۲ مسجد شهری و روستایی ماه رمضان در این شهرستان فعال هستند، گفت: مبلغان دینی برای تبیین معارف دینی و قرآنی در این مساجد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی ملکیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی دامغان بابیان اینکه ۹۲ مسجد شهری و روستایی ماه رمضان سال جاری در این شهرستان فعال است، ابراز داشت: در این مساجد معارف دینی و قرآنی توسط مبلغان آموزش داده می‌شود و جلسات پرسش و پاسخ نیز اجرا خواهد شد.

وی از فعالیت ۲۱ خانه و مؤسسه قرآنی، ۱۳۸ هیئت مذهبی و ۲۲۰ مداح در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد هشت خانه قرآنی و ۱۴ مؤسسه قرآنی با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان دامغان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان بابیان اینکه طرح قرآنی نور الثقلین برای نخستین بار در شهرستان اجرایی شده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح شناسایی جلسات قرآن خانگی است که برای نخستین بار طی ماه رمضان به مرحله اجرا درآمد.

ملکیان به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: یکی از مخاطبان اصلی دستور رهبری انقلاب در بحث جهاد تبیین سازمان تبلیغات اسلامی است که برنامه‌های لازم برای تحقق معنویات ایشان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: موضوع تبلیغ مهم‌ترین ابزار جهاد تبیین است که امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه‌های درست به خواسته مقام معظم رهبری پاسخ دهیم.

کد خبر 5458863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha